Gå til innhold

Min 2000 Opel Astra Bertone Coupè - Masse bilder!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Update! :D

 

 

Har lenge hatt originale, men sotede, baklykter og sett jevnlig etter noe annet. Jeg har naturligvis fantastisk lyst på lexus-lykter, men føler ikke at jeg er kul nok :D

 

Spøk til side, Lexmaul lagde i en kort periode noen lykter som var kule som fy og jeg fant noen nye ubrukte(!!) fra tyske Ebay. Ser ut til at Lexmaul har jobbet tett med Opel, bakparten var lik, selv med samme merking, men med Lexmaul-logoer. Det fulgte ikke med pæreholder så jeg måtte flytte over de gamle. Prisen ble drøy, spesielt med tanke på at det ikke var med pæreholderen engang. Men man må vel lide for skjønnheten eller hva det nå heter...

 

Anyways, pics:

 

 

Før:

 

DSC_0050.jpg

 

DSC_0052.jpg

 

 

Etter:

 

DSC_0054.jpg

 

DSC_0055.jpg

 

 

Nå trenger jeg bare å få tak i noen pærer som er blanke, men gule når de blinker så er jeg all done. Tror ikke det er så populært å blinke hvitt der bak. :)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to med disse lyktene. Du har i hvertfall vært like heldig som meg og fått tak i de orginale Lexmaul, for 99% av de som ligger på nett er fake. Vet ikke hvor mange mailer, telefoner, smser og pm'er jeg har fått om de lyktene og hvor jeg har fått tak i de. Osram sine diadem pærer funker fint, bare ta en liten fil og puss bort ene tappen nederst på soklen.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bakpotta mi er klar for utskiftning, den slipper ut eksos andre steder enn helt bakerst. 8 år var vist nok for den. Flexen min er hel, men har sett bedre dager.

 

Så, når man først endrer under der kan man like gjerne ta hele greia, noen som har gode ideer til eksos? Gjerne alt fra manifolden, via en fake cat.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var Astraen på nytt et offer for hærverk. Denne gangen har noen klatret på panser, frontrute og taket og påført riper på panser, en skadet vindusvisker og bulker i taket. Belønning utloves til den/de som finner ut hvem som har gjort faenskapet.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var Astraen på nytt et offer for hærverk. Denne gangen har noen klatret på panser, frontrute og taket og påført riper på panser, en skadet vindusvisker og bulker i taket. Belønning utloves til den/de som finner ut hvem som har gjort faenskapet.

 

hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg overvåkningskamera og det med lyd! og nei jeg kødder ikke:) hadde jeg blitt utsatt for herværk på bilen 2 ganger hadde jeg innvistert i kamera.

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble ikke de to hærverkene utført på samme sted, ene var oppe i Røstbakken da jeg bodde der, nå nylig på Domus-kaia. Ble utført med tre års mellomrom også.

Uansett, idèen er god, jeg monterte et Axis-kamera på torsdag ettermiddag. Det er kobla til resten av overvåkninga på jobb med lagring og remote backup. Så hvis noe skulle skje på nytt så kan jeg se hvem det er ihvertfall.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble ikke de to hærverkene utført på samme sted, ene var oppe i Røstbakken da jeg bodde der, nå nylig på Domus-kaia. Ble utført med tre års mellomrom også.

Uansett, idèen er god, jeg monterte et Axis-kamera på torsdag ettermiddag. Det er kobla til resten av overvåkninga på jobb med lagring og remote backup. Så hvis noe skulle skje på nytt så kan jeg se hvem det er ihvertfall.

 

Kjørte forbi bilen din her om dagen,og hvis bilen din står parkert på kveldstid der,ville jeg og vært bekymret,du jobber jo ved siden av Driv? fulle mennesker, feks studenter uten særlig mye penger,kan finne på diverse ting når dem ser en pen bil i fylla

 

du får skrive om du finner ut hvilke jævler som har vært på tokt.

- Astra coupe bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i bygget, eier DarkLight AS i andreetasjen. Ting kan skje med fulle folk ja, men den har fått stå ifred i tre år. Hender folk lener seg mot den og poser for bilder og slikt men det er helt greit.

Eneste håpet jeg har om å finne ut hvem det er som står bak er om de som gjorde det poserte på taket og tok bilder, og er dumme nok til å legge dem ut på Facebook eller Nettby eller no slikt. Var ingen fotspor på taket eller panser så tror ikke det var direkte herværk.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår