Gå til innhold

Fylt diesel på en besnin tank!! SLURV!!!!

Ranger emnet


siestaz

Anbefalte innlegg

Heisann godt folk.

I dag har jeg slurva skikkelig, eller blixa no skikkelig. jeg har en BMW 320i 88 mod, som skal ha blyfri 98. Men jeg klarte å prestere å ta feil og fylte på med diesel! ufff.

MEN, jeg fylt det ikke for mer enn 100 kr, som ble i underknaten av 10 l. Tanken min var nesten tom også. Men kan jeg fylle på full tanke med blyfri 98 da og vil dieselen tynne seg ut. Er det en tappeknapp på bensintanken eller no. Har som sagt en BMW 320i 1988 mod.

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vel gå hvis du fyller resten med bensin, men noen særlig fin gange og mye effekt vil du nok ikke få..

 

 

Alternativet er jo en slange i tanken og litt sug..:)

 

Det siste er vel det beste alternativet, da diesel ikke er helt bra for en bensinmotor! Vil vel sote seg til osv..?

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg på ei blond venninne..

Lånte bilen til min kjære mor, å jeg skulle jo være snill å fylle opp tanken.

Etter en stund så begynte den å harke, kom da på at jeg hadde fyltt tanken med bensin i stede for diesel. Å da kom komentaren fra min kjære venninne:

"Ta den i revers da vel, så kommer vel bensinen ut igjen?"

Samme person så på Lada'n til en kamerat av meg, å utbrøt: "Så harry bil, har motoren foran jo!!"

Å det var det hun greide å komentere på en Lada..

2000 VW Golf 1.8T GTI

1993 VW Golf 1.9 TDK - 1998 Volvo V40 2.0T

1999 Audi A6 2.5 TDI - 1997 BMW 525 TDSA

1994 VW Golf 1.8 GL - 1996 Mitsubishi Galant 2.0 TD-I

1989 Audi 80 2.0E - 1996 Honda Accord 2.2i V-TEC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapp ut alt av tanken.

 

Diesel på bensinmotor er noe jeg ville styrt laaangt unna. Det eneste som går ann er å bruke dieselet som rensestoff for hele motoren med max 40-50 sek på tomgang.

 

Jeg vasker div deler i diesel, det burde vel si sitt ...

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1751922']Dette minner meg på ei blond venninne..

Lånte bilen til min kjære mor' date=' å jeg skulle jo være snill å fylle opp tanken.

Etter en stund så begynte den å harke, kom da på at jeg hadde fyltt tanken med bensin i stede for diesel. Å da kom komentaren fra min kjære venninne:

"Ta den i revers da vel, så kommer vel bensinen ut igjen?"

Samme person så på Lada'n til en kamerat av meg, å utbrøt: "Så harry bil, har motoren foran jo!!"

Å det var det hun greide å komentere på en Lada..[/quote']

 

 

hørtes ikke akkurat ut som den skarpeste kniven i skuffa ho veninninna di der.

 

er vel hakket verre med bensin på en diesel bil en omvendt. men siden det da var bare 10 liter så var det et godt forslag det der med å ta av bensin slangen og la pumpa dure til det er tomt.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår