Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
audiRR

tjente 42000,- på 1 TIME

Rate this topic

Recommended Posts

ska du ha sikker vei: i stedet for å sette ned hastigheten; så er det kun 0 km i timen som er sikkert nok. å tenk på det: når det er slik vinter i nordnorge, så virker ikke fartshompene,slik dæm va ment; les det er ikke farsthomper, når det er som glattest.....joda, regler ska vel følges,men det gjør da ikke øvrigheta sjøl så....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godt å se at jeg ikke er alene om å tenke sånn. Hadde blitt kaos om alle hadde gjort som det passet dem i trafikken. Har brukt nok timer på å banne og hyle etter alle idiotene, søndagskjørerne, tullingene, hattkaillene og kjærringene. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

godt søppelhuene som ikke kan respektere et køsystem blir tatt.

Fanken å irriteranes det er når man står i ei lang kø når man pluteselig ser et par personbiler kjører forbi for deretter å presse seg inn helt i enden av køen slik at alle di bilane bak må igjen bremse enda mere ned.

 

Busser respekterer jeg om dem gjør det, men alminnelige folk får innrette seg til alle oss andre

Share this post


Link to post
Share on other sites
godt søppelhuene som ikke kan respektere et køsystem blir tatt.

Fanken å irriteranes det er når man står i ei lang kø når man pluteselig ser et par personbiler kjører forbi for deretter å presse seg inn helt i enden av køen slik at alle di bilane bak må igjen bremse enda mere ned.

 

Busser respekterer jeg om dem gjør det, men alminnelige folk får innrette seg til alle oss andre

 

Regner med at du har ulovlig kollektivfeltkjøring i tankene når du skriver dette. Det er jo et godt prinsipp å kjøre så langt fram som mulig før man glidelåser seg inn i køen mener jeg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regner med at du har ulovlig kollektivfeltkjøring i tankene når du skriver dette. Det er jo et godt prinsipp å kjøre så langt fram som mulig før man glidelåser seg inn i køen mener jeg...

 

faktisk tenker jeg på forbikjøringsfeltene.

Vi har ei lita strekning fra ei rundkjøring og opp til et lyskryss med forbikjøringsfellt.

Men i rushtrafikken så holder 98% av bilene seg i høyrefelt for å ligge i kø.

Men så er det alltid noen som skal kjøre forbi. Dette er ikke ulovlig, men respektløst.. mener jeg :)

 

kollektivfellt er ikke så vanlig her på sørlandet :)

men sniking i kollektiv gir samme irritasjoner vil jeg tro

Share this post


Link to post
Share on other sites
faktisk tenker jeg på forbikjøringsfeltene.

Vi har ei lita strekning fra ei rundkjøring og opp til et lyskryss med forbikjøringsfellt.

Men i rushtrafikken så holder 98% av bilene seg i høyrefelt for å ligge i kø.

Men så er det alltid noen som skal kjøre forbi. Dette er ikke ulovlig, men respektløst.. mener jeg :)

 

kollektivfellt er ikke så vanlig her på sørlandet :)

men sniking i kollektiv gir samme irritasjoner vil jeg tro

 

Det skjer jo stadig vekk at to felt snevres inn til ett. I slike tilfeller er det ikke respektløst, men korrekt å kjøre så langt fram som mulig før man trer inn i det feltet som fortsetter videre. Problemet starter når man prøver å glidelåse seg inn hundrevis av meter tidligere enn nødvendig. Da stokker det seg og det saktegående feltet opplever å bli enda mer saktegående enn nødvendig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.