Keikooo Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Opplever at bilen min "nøkker" mye og at den plutselig ikke vil gi mer akselerasjon, spesielt i oppoverbakker. Noen som har noe peiling? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Opplever at bilen min "nøkker" mye og at den plutselig ikke vil gi mer akselerasjon, spesielt i oppoverbakker.Noen som har noe peiling? Jeg skakke si at jeg veit mye, men når jeg kjøpte bilen min og vifte reima var snudd feil. Så hadde jeg litt problemer etterhvert. Så når det ble "lite" strøm så sleit jeg med accen men nå har jeg kjøpt ny viftereim og bytta. Vet ikke om det stemmer kan være verdt en titt =) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Skal prøve det. Kan det være noe med plugger, pluggledning og/eller bensinfilter? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hadde dette på min A80. Da var vakuumslangen fra innsuget og til fordeler knekt. Prøv å sjekk denne. Kan være det som er feil. Fikk symptomer som: Nøkking, konstant. særlig på lave turtall. Økt drivstoff forbruk og dårlig ytelse. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg