Gå til innhold

Lillerovde: Fiat Coupe - Diverse

Ranger emnet


FireSt0rM

Anbefalte innlegg

Er helt greie. Mangler et deksel på den ene siden, og dekkene er litt slitt siden de er litt for store for bilen. Så de har tatt litt oppi skjermene =\

Men jeg tenker jeg skal ha dem ut denne sesongen.

 

Har planer om å selge begge felgsettene og kun kjøre på sommer. Det norske vinterføret voldtar alt som heter bil :)

 

 

Har hørt litt på det britiske coupe forumet og det er en kar der som skal ordne meg en pakke med chip og effektanlegg så det ser ut som det blir det når jeg har spart meg opp penger.

 

Ny dumpventil koster ikke mer en 1000 lappen så det skal jeg ha på neste lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bestillt en del MOMO interiørdeler for noen dager siden. Har også fått samme karen som jeg bestillte med til å sjekke ut pris på komplett effektanlegg fra supersprint.

 

Legger ut noen bilder av MOMO delene når jeg har fått dem.

 

Ellers ble det et nytt problem i helgen. Håndbrekken låste seg på det venstre bakhjulet så det var et helvette å få bilen hjem :p Må nok til med nytt calipter og bremseskive. Har fått ordnet meg time på verksted om 2 uker.

 

Imellom tiden skal jeg sjekke om jeg fårr løsnet bremsen slik at det er mulig å kjøre. Skulle visst ikke være store prosessen.

 

 

Hjulbuen min har begynt å ruste igjen siden dekket som er på felgen er altfor stort så det har skrapt vekk stoffet gutta på verkstedet hadde hatt på under rustbehandlingen. Dette ville de heldigvis fikse gratis for meg =) God service må jeg si.

 

På sommerfelgene også er dette problemet så når jeg har fått fikset hjulbuene parkerer jeg bilen til jeg har fått nye dekk på sommerfelgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er vel en stund siden update nå.

 

Det siste som har skjedd med bilen er at jeg har fått byttet girkule, handbrekk, matter, pedaler og skulderputer. Akkurat nå står den på verksted for jeg skal bytte coilene og ledningene til tennpluggene. Var litt fjusking på en sylinder så jeg tenker jeg bytter hele greia for å være sikker.

 

Til neste lønning skal jeg kjøpe nytt ratt og effektanlegg.

 

.: Bilder kommer:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en stund siden update nå.

 

Det siste som har skjedd med bilen er at jeg har fått byttet girkule, handbrekk, matter, pedaler og skulderputer. Akkurat nå står den på verksted for jeg skal bytte coilene og ledningene til tennpluggene. Var litt fjusking på en sylinder så jeg tenker jeg bytter hele greia for å være sikker.

 

Til neste lønning skal jeg kjøpe nytt ratt og effektanlegg.

 

.: Bilder kommer:.

 

bytte ratt? er jo deilig ratt på dei bilene orginalt. sikkert eit av dei betre levert av fiat!

Digg bil og digg motor... har samme motor i lancian min, men berre litt raskere :P

Er stor og bra klubb for fiat coupé i polen og det er ein som lager fangere av den litt finere typen som ikkje ser horete ut.

01.JPG

som denne. dei er herda på dei plassene dei knekker til vanleg. er ein av sjefene i klubben som sel... er viktig å vere oppmerksom på det sida styling kjøpt av vanlege leverandører kan briste lett på utsatte plasser(er snakk om festene)...

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rattet er godt. Men tenkte for å fullføre resten av interiøret i og med at jeg har resten i MOMO. Noen fanger har jeg ikke tenkt å montere. Synes bilen ser fin ut slik den er og at den ikke passer med noe styling sett.

 

Satser heller på å få trimmet motoren fremmfor styling på denne bilen. Kanskje lambo dører hadde vert litt tøft? :) Mange ting jeg kunne tenkt meg og gjort, men det er nok økonomien som ikke holder =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår