Gå til innhold

Hvem kommer med FWD i år 2007

Ranger emnet


Polo20VT

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvilken bil har du polo20vt?

bilder og specs hadde gjort seg!

 

Har du ikke fått med deg det enda da. Alt står vel igrunn i nicket mitt. Bruk søkefunksjonen så finner du nok bilder. Åssen går 200sx`n i forholdt til A4`n da.

 

Var ikke det jeg mente. Ene plassen sier han at han bankers skal ta en 13,6 sek bil, å senere i samme inn tror han at han bør klare å komme under 14 sek. njaaaa, SKEPTISK!!!

 

Når du klarer det med en bil som veier over et halvt tonn mer enn min og har mindre effekt så burde jeg vel klare det også eller :wonder:

 

For det første var jo aldri Polo med når jeg kjørte.

For det andre gidder jeg ikke sette hverken bil, lappen, eller liv på spill for å avgjøre dette.

 

Er det ikke bare å si at du var redd for å bli frakjørt da:hellothere:

 

Når Polo drar på utstilling på Rudskogen istedenfor å kjøre Drag på G.moen, sier det sitt om både han å meg( som da seff valgte drag), hehe.

 

Men samma det. Jeg HAR et tidkort.

 

Alle kan bygge en bil som går bra men med et normalt/greit utseende. Prøv derimot å bygg en bil med syk finish og som samtidig skal prestere. Håper at jeg kan få til noe etterhvert jeg også;)

 

Det var vel ikke hastigheten som var høy, det var vel heller tiden som var dårlig, å en elendig 60 fot, R-dekk tiltross. Det fins grevlinger som går på 10 sek å under, men det var vel ikke det som var spørsmålet.

 

Uansett hva du mener så var det en tid som var betraktlig bedre enn din. Til tross en elendig 60 fot så hadde han en veldig bra toppfart. Hvem sier at det er noen fordel med R-dekk på stripa. Tror de dekka han hadde der var ment for banekjøring. Sist jeg sjekka var det mye gummi og myk gummiblanding som ga feste der:camper:

 

Dessuten komer det snurrer å sprut på min i vinter. Tror du fremdeles du har sjanse?

 

Hehe Time Will Show...........Vi har vel alle våre Planer:cool:

 

Hva tror du da?

 

Har du noen gang sett med dine egne øyne en grevling som du vet hadde holdt følge med deg eller kjørt fra deg.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når du klarer det med en bil som veier over et halvt tonn mer enn min og har mindre effekt så burde jeg vel klare det også eller :wonder:

 

Burde er vel stikkordet her.

 

 

Er det ikke bare å si at du var redd for å bli frakjørt da:hellothere:

 

Hadde jeg stilt opp mot en Supra da???????

 

Alle kan bygge en bil som går bra men med et normalt/greit utseende. Prøv derimot å bygg en bil med syk finish og som samtidig skal prestere. Håper at jeg kan få til noe etterhvert jeg også;)

 

 

Prestere nøkkelord her.

Har man penger er det lett å gjøre som du sier. Men en ting er rett fram, en annen ting er nr det kommer en sving, ikke sant.

 

 

Uansett hva du mener så var det en tid som var betraktlig bedre enn din. Til tross en elendig 60 fot så hadde han en veldig bra toppfart. Hvem sier at det er noen fordel med R-dekk på stripa. Tror de dekka han hadde der var ment for banekjøring. Sist jeg sjekka var det mye gummi og myk gummiblanding som ga feste der:camper:

 

Sier ikke at jeg hadde holdt han, langt derifra. Sa bare at med den slutthastigheten, burde han hatt merkbart bedre tid. Du skjønner: enhver slutthastighet har en optimal tid. Å denne var langt det.

 

 

Hehe Time Will Show...........Vi har vel alle våre Planer:cool:

 

Hva tror du da?

 

Har du noen gang sett med dine egne øyne en grevling som du vet hadde holdt følge med deg eller kjørt fra deg.

 

Ikke fra start, men det er bla et par T5R, som jeg har sliti litt med i fart.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde er vel stikkordet her.

 

Hehe helt korrekt var det hele greia starta med jeg tenkte høyt bare.

 

Hadde jeg stilt opp mot en Supra da???????.

 

Man kan vel trygt kalle den Supra`n for en får i ulveklær. Jeg sto å så på.Å den bilen gikk ikke bra. Bobla du kjørte mot var vel den bilen som pusta deg nærmest i nakken.

 

Prestere nøkkelord her.

Har man penger er det lett å gjøre som du sier. Men en ting er rett fram, en annen ting er nr det kommer en sving, ikke sant.

 

Sant det krever en del mere av både bil å sjåfør på bane.

 

Sier ikke at jeg hadde holdt han, langt derifra. Sa bare at med den slutthastigheten, burde han hatt merkbart bedre tid. Du skjønner: enhver slutthastighet har en optimal tid. Å denne var langt det.

 

Med den elendige 60 foten så kunne man vel ikke forvente bedre.

 

Ikke fra start, men det er bla et par T5R, som jeg har sliti litt med i fart.

 

De fleste fremmhjulstrekkere sliter i starten, kjipt men sant. Men når de får litt fart på seg da blir saken en helt annen. Men det finns vel noe man kan gjøre med det også;)

 

Synd jeg ikke fikk kjørt mot deg i år da, får vel bare satse på at sjansen byr seg ved en senere annledning:hide

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel trygt kalle den Supra`n for en får i ulveklær. Jeg sto å så på.Å den bilen gikk ikke bra. Bobla du kjørte mot var vel den bilen som pusta deg nærmest i nakken.

 

nå kan det godt hende det var noe som ikke var helt 100 på den supra`n men en supra går lave 13sec på stripa orginalt... så den er ikek så forbanna treig.. ( men som sagt: det er ikek sikkert den går mer en 14.5sec med en dårlig sjåfør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår