Gå til innhold

Politiet tar brekksladd

Ranger emnet


Cooorsaen

Anbefalte innlegg

Har en kompis som fikk en ufrivillig sleng med en sierra for 3-4år siden, han mistet lappen på stedet... det var dårlige men fult lovlige dekk på bilen, men sierra er jo ikke værdens beste vinterbil, så bilen snurret rundt midt på veien, å da mente politiet at han hadde provosert fram en sleng... uken etterpå lå jeg bak samme patruljebil (subaru legasy outback).. med samme folk på vakt.. da dregde dem sleng opp en bakke, og tok kontra på kontra opp den bakken...

jeg ble rett å slett forbannet, og dro rett til politiet og konfronterte dem med hva jeg hadde sett, og hva jeg syntes om dette, med tanke på kompisen min som mistet lappen... dem tok bunntenning, og sa at hvis jeg viste mitt eget beste så skulle jeg pelle meg vekk derfra.. så kastet di meg ut... etter det, så har æ aldri klart trynet på dem...

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat det samme skjedde med meg og en kompis da vi dro for å konfrontere snuten pga en snut som tok kvelertak på kameraten min mens han sto lent oppetter et gjerde... uten videre kom en snut å tok kvelertak på fyren.....

 

så syns dem det er rart at folk driver å skyter dem.... (ref: ran i stavanger)

 

snut er de eneste sosialt aksepterte kriminelle i dette landet...

ene dagen tar dem deg for en breisladd el lign og andre dagen gjør dem det selv...... men det er fortsatt vi som er lovbryterne ja....

 

er du en snut kan du brenne i helvette, mener jeg.....

 

:fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har møtt en politimann/kvinne som ikke oppfører seg slik ennå, tror jeg nesten det har noe med deg å gjøre. Jeg har mange ganger pratet med politimenn/kvinner, og de er alltid like hyggelige, så lenge jeg er hyggelig mot dem. Mange av samtalene har også vært om Norges lover, strafferammer og avgifter, og de er ofte enige i at mange av de er helt molbo. Så de fleste tjenestemenn er faktisk hyggelige mot deg, så lenge du er hyggelig og imøtekommende mot dem.

 

-

Devil

 

Er faktisk ikke sikker på om u har rett der. Første gang jeg blei stoppa var i storgata i lillestrøm, klokka var 00.30 på en fredagskveld. (Dette var før det ikke var lov til å kjøre i storgata på natta) jeg kjørte lett motorsykkel, og hadde en kammerat med meg som satt bakpå. Jeg stoppet i en av de oppmerkede plassene ved burgerking. Når jeg skulle kjøre videre var sykkelen tom for strøm, fordi jeg hadde stått med lysene på(jeg vet dette er dumt). som dere sikkert vet er det mye taxier, folk og andre biler som kjører rund i storgata, så jeg så det som en dårlig ide å prøve å dytte igang sykkelen mitt i stogata. sitede valkte jeg å TRILLE sykkelen inn på fortauet, inn mellom senterene. der satte jeg sykkelen i gir og dyttet den bortover (ingen satt på sykkelen begge løp vedsiden av). Sykkelen starta og jeg snudde sykkelen under brua, ingen satt på sykkelen den bare sto å gikk, vi hadde ikke på hjelmene en gang, de sto igjen ute ved gata. Da kom det en sivilbil med blålysene på. Uten å snakke med oss begynner den ene av tjenestemennene å skrive ut en bot. Den andre satte seg på panseret på politibilen og lente seg tilbake, og spurte om vi var blinde.... Jeg forsøkte å forklare at sykkelen var som for strøm og at vi bare hadde trillen den i gang, i stedefor å løpe midt ute i storgata. Han bare så rart på meg og spurte om jeg forventet at han skulle tro på det. kameraten min kunne bekrefte historien min, men dette hjalp ikke, sykkelen var lovlig registrer og og jeg hadde med meg førekortet. førekortet. Som Xprez sa politiet gjør nok det de selv mener er riktig, og det hjelper ikke hva vi normale mennesker prøver å si.... Og når man prøver å fortelle at de tar feil blir man bett om å pelle seg vekk, ellers blir det bot for å sette seg opp mot offentligthenestemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å min samboer var ute å kjørte, plutselig ble vi nesten kjørt rett ned av en som er kjent for å kjøre i fylla.. vi lå i ca 80, da bilen la seg ut av et kryss ca15meter foran oss.. han svinget å svajet på veien, så vi var nesten overbevist om at han kjørte i fylla, hun ringte inn å tipset politiet, det gikk et halvt år, så fikk hun brev fra politiet om at hun var siktet for å ringt inn falsk anklage, altså at hun hadde løgge.. det lå men en bot på 6000kr, denne måtte betales innen kun kort tid..

hun nektet å betale.. ringte advokat, å fikk dato for rettsak.. han som "kjørte i fylla" var også i rettsaken.. det endte men at samboeren min vant på alle punkt!!

vi beklaget til han som kjørte i fylla, å han sa at han skjønte grunnen til at vi hadde ringt, for han var veldig trøtt og fokuserte lite på veien..

etter en mnd ringte advokaten å sa at statsadvokaten hadde anket å at det blir en ny rettsak!

da kom det fram at han som hadde kjørte misstenksomt hadde vært inne på politistasjonen mange ganger å prøvd å trekke anmeldelsen han hadde gitt, men da hadde han fått til svar at det ikke lot seg gjøre!!! (bullshit)

det ble sotte en dato for ny rettsak.. da kontaktet vi VG, og dette kom på forsiden av VG..

denne rettsaken ville statsadvokaten gi henne 1år fengsel.....

samboeren min vant rettsaken på nytt, denne gang satt både dommeren og juryen å ristet på hode til både politiet og statsadvokaten.. de prøvde å legge fram en lov fra 1850tallet.. og et eksempel om en kjøpmann å en kokk som hadde bynt å slåss!! WTF.....

statsadvokaten fikk masse kritikk i ettertid, samme gjelder politiet..

 

dette er et eksempel på hvordan politiet driver!!!

 

jeg blir ikke å ringe politiet om jeg ser noen blir skutt rett foran øyene mine... jeg oppfordrer også alle til å la være å ringe inn å tipse dem.. hvem vet, plutselig ligger det en bot på 6000 i posten noen dager etter..

litt off topic, men verd å vite!!!

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som fikk en ufrivillig sleng med en sierra for 3-4år siden, han mistet lappen på stedet... det var dårlige men fult lovlige dekk på bilen, men sierra er jo ikke værdens beste vinterbil, så bilen snurret rundt midt på veien, å da mente politiet at han hadde provosert fram en sleng... uken etterpå lå jeg bak samme patruljebil (subaru legasy outback).. med samme folk på vakt.. da dregde dem sleng opp en bakke, og tok kontra på kontra opp den bakken...

jeg ble rett å slett forbannet, og dro rett til politiet og konfronterte dem med hva jeg hadde sett, og hva jeg syntes om dette, med tanke på kompisen min som mistet lappen... dem tok bunntenning, og sa at hvis jeg viste mitt eget beste så skulle jeg pelle meg vekk derfra.. så kastet di meg ut... etter det, så har æ aldri klart trynet på dem...

 

Trusler attpåtil? Dette skulle du gått videre med!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusler attpåtil? Dette skulle du gått videre med!

 

prøv det du da så kan du ta deg FAEN på at du også blir slengt ut på gata i en slik situasjon.....

 

meg og kompisen min ble truet med fyllearrest selv om vi hadde navn på 10-20 vitner med oss.... kompisen min turte ikke å gå videre med saken etter det...

 

ta det med ro.. han har fått hørt det ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti både de snille og slemme politi folkene.. Jeg har aldri vært frekk mot noen av politi folkene her i byen men jeg ble stoppa fordi jeg ikke hadde slått av park lys i tusenmetrene.. Dette syntes jeg ble litt for ræva så jeg forklarte vennlig til dem at de går på park som alltid er på sammen med hovedlysa på en 240.. men det klarte ikke og overbevise dem selv hvor mye jeg viste dem og prøvde og forklare og fikk bot på 2000kr for feilaktig brukt av lys!! Dette var rett og slett DUMT!!! Mens de andre jeg har snakket med av den snille typen politi folk sa at jeg hadde rett i det jeg sa... Så noen er ikke TIL og stole på eller snakke til de ber deg bare på FREKKE måter og pelle deg vekk!!!

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe polititet i oslo er også blandet :D men noen av de kan jo ikke kjøre :p de gir seg i rundt 150 160 km. grunn er vel farligheten for andre traffikanter og fotgjengere :-P jeg vet ikke men men. men hyggelig kan de være jah og siklig dritt sekker viss de vil det å.

W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet tok skiltet mitt (pga snurr i rundkjøring til feil tid loven) eller hva den nå heter. men dagen derpå hvem var det som stod bak fram i rundkjøringa, jo onkel polti. Enda på visa var jeg viste bilde av bilen å fikk skiltet tilbake

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at jeg tar opp hver ENESTE konfronsjon med politiet på diktafonen på mobilen heretter.. OM det skjer noe som det over her, går jeg først til avisa.. Så til politi, deretter advokat.. Di skal ikke få tulle med meg..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg å noen kamerater var ute å breisa litt.. Så kommer Politiet å stopper oss uten at dem har sett noen ting, spør om førerkort etc som er i orden..

 

Da dem skal dra kjører dem mot en parkeringsplass å brekker rundt, ettersom vi hadde filmet noen sladder var det kjedelig at vi ikke filmet politiet brekke..

 

Vet hvertfall at dem 2 i den bilen har ingen ting å si hvis dem stopper meg =P

 

 

FY FY FY Politi:fucku:

 

kjenner ett par av typen Polti....de er like håpeløse som oss andre...:roll: han ene på bakhjulet med 900 kwa forran politiskolen med elever og lærere ute... ikke bra for å si det sånn.... men har har også i ettertid nekta å stå langs veien å dele ut tullete bøter til vanlige folk....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår