Gå til innhold

Min lille rosa golf

Ranger emnet


iners

Anbefalte innlegg

Minte meg mye om en jeg bygget for en del år sidene.

 

Bildet lyver - fargen var mye mer lik.

 

 

jeg trodde din så mere lilla ut jeg, ihvertfall mer lilla enn den på bildet, men jeg kan jo bare huske feil og da... hvor ble den solgt til egentlig?

 

 

back on topic, fet farge, og fin golf :p

jeg funderer på en ganske så mørk rødaktig/rosaaktig lilla farge på buick'en, bare veldig mørk slik at chromen viser bedre igjen, er egentlig ganske fine farger, selv om "tøffingene" i somregel svarte biler, synest rosa er femi :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg trodde din så mere lilla ut jeg, ihvertfall mer lilla enn den på bildet, men jeg kan jo bare huske feil og da... hvor ble den solgt til egentlig?

 

 

back on topic, fet farge, og fin golf :p

jeg funderer på en ganske så mørk rødaktig/rosaaktig lilla farge på buick'en, bare veldig mørk slik at chromen viser bedre igjen, er egentlig ganske fine farger, selv om "tøffingene" i somregel svarte biler, synest rosa er femi :p

hehe.. takk, takk :) veldig fornøyd med fargen.. var ikke så mange i trondheim som hadde rosa golf når jeg valgt den fargen.

tror en slik farge kan bli fin på bilen din jeg. viktig chromen vises vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du synes det ja :) har litt problemer med å svinge jeg. å ha folk i baksete er bare å glemme. :)

Da er det ikke bare felgene som er "galt", men også senkesettet ditt og eventuelt dekkdimensjonen din, samt du har ikke modifisert skjermbuene noe (går jeg ut ifra). Stivt senkesett er helt klart en fordel når man skal ha litt breiere felger ut ifra det originale, gjerne gewinde/justerbart. Og karosserisag er din venn med skjermbuene (ihvertfall foran. Bak bør du ikke gjøre stort).

 

Så, hva slags senkesett sitter på bilen nå? Dekkdim og innpress hvis du ikke har nevnt dette før? :)

 

Kjørte relativt problemfritt på den forrige Golf'en min med 9x16 ET15 og 205/40 dekk, senket ca. 75-80mm foran og 60-70mm bak. Hadde dog skjært ut litt i buene foran og H&R gewinde.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var fin da :) hva har du gjort med den nå da? solgt den eller?

 

Jeg tok felgene over på nesten bilen jeg kjøpte - g60 syncro.

Solgte bilen for ca 2.5 år siden. Den går ennda her i distriket.

Men er ikke så mye igjen av den. Lippa fremme å bak er knust.

Deler av bilen er lakket på nytt etter et uhell.

Bakluka har rustet fulstendig i filler osv osv..

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok felgene over på nesten bilen jeg kjøpte - g60 syncro.

Solgte bilen for ca 2.5 år siden. Den går ennda her i distriket.

Men er ikke så mye igjen av den. Lippa fremme å bak er knust.

Deler av bilen er lakket på nytt etter et uhell.

Bakluka har rustet fulstendig i filler osv osv..

 

Synd at ikke folk kan ta vare på bilene :deng

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår