Gå til innhold

10"/12" subwoofer ønskes kjøpt

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

En venninne skal ha ny sub.

 

Må være av ok kvalitet, i god stand (!) og koste ca. 500,-

 

Helst i Vestfold, så jeg kan hente.

 

har en dobbel kasse

2stk 12" xelent rds 1200w

men de går nok ikke under 1500, men de er som nye da, å står i vestfold;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne skal ha ny sub.

 

Må være av ok kvalitet, i god stand (!) og koste ca. 500,-

 

Helst i Vestfold, så jeg kan hente.

 

Hmmm Jan Rune...

 

Jeg har en ny Earthquake DB10-R som hun kan få for 600,- :thumb

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Alpine Type S 10" i kasse. Selges for 1000kr. Spiller BRA! Står i Telemark.

 

Koster ikke de der rundt 1000 spenn nye, da?

 

Dessuten spiller den ikke BRA. Den spiller helt greit, og trøkker ikke noe særlig. Type R spiller bra og trykker greit. :)

 

En brukt type R til ca. 1000,- kunne jeg overtalt henne til å kjøpe. Om jeg pusser vekk den røde logoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke de der rundt 1000 spenn nye, da?

 

Dessuten spiller den ikke BRA. Den spiller helt greit, og trøkker ikke noe særlig. Type R spiller bra og trykker greit. :)

 

En brukt type R til ca. 1000,- kunne jeg overtalt henne til å kjøpe. Om jeg pusser vekk den røde logoen. :)

 

Nei, de der koster rundt 1749,- nye. Jeg syntes ihvertfall den spiller bra. Åssen kasse har du hørt den i da?

 

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=1836_1837_1844&products_id=4098

Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de der koster rundt 1749,- nye. Jeg syntes ihvertfall den spiller bra. Åssen kasse har du hørt den i da?

 

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=1836_1837_1844&products_id=4098

 

Lukket kasse, Primera sedan. Ikke veldig imponerende, akkurat. Spilte som 1000 spenn. :)

 

Du får nok solgt den, Alpine har jo godt rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår