Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

han er ikke bannet, men han gidder ikke være her inne pga en gjeng hårsåre __________________________________________________________________________________

gutter.

 

SPERRA.no De gale har det godt! der er alle oppdateringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ååååå så viktig! dooh!

 

Les mitt en gang til å prøv å forstå min beskjed da!

 

Han er ikke bannet lenger, gidder bare ikke å poste her lenger. Og da er jo dere på imprezaforumet "heldig" som kan sitte å høre på de alltid saklige og modne komentarene hans dagen lang:op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke bannet, men han gidder ikke være her inne pga en gjeng hårsåre __________________________________________________________________________________

gutter.

 

SPERRA.no De gale har det godt! der er alle oppdateringene.

 

Det hadde ikke gjort noe om han kunne lære seg å omgås andre mennesker på en sivilisert måte...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke bannet lenger, gidder bare ikke å poste her lenger. Og da er jo dere på imprezaforumet "heldig" som kan sitte å høre på de alltid saklige og modne komentarene hans dagen lang:op:

 

Er det jeg mener! Her inne er det nok av folk som tar han i mot med åpne armer. Så hvorfor ikke ønske han velkommen inn hit igjen?

 

Get my point now, Dr.S???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg mener! Her inne er det nok av folk som tar han i mot med åpne armer. Så hvorfor ikke ønske han velkommen inn hit igjen?

 

Get my point now, Dr.S???

 

Du kan få det oppdraget :happyhappy:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig ass. Han ble bannet på side 208 og folk sitter fortsatt å japper i tråden her. Hva med å bare sperre hele tråden da? 20 sider med svada og tull etter at trådstarter er borte og tråden er død.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår