Gå til innhold

Volvo 144 Deluxe 1971.

Ranger emnet


Volvo 144 DeLuxe

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2" holder uten problemer;) anbefaler deg å bruke det!

 

flott vogn! nydelig høyde og felger

 

 

tenker på at det vil jo bli litt likere med 2" enn 1.5" , men d har sikkert ikke gjort noe med 2.5" heller, eksosen må jo ut:p

 

men er det grenrøret som har mye og si eller er det rørene me x antall lydemper som minsker effekt? er vel like greit å kjøpe alt i samme dimensjon?

 

hvor mye har tenningen og si? har gammel orginal tenning fra b20,men lurer på om det har vært lurt og bytte til elektrisk tenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

impresset er 10, det er 16" og den er vel 8" brei ja:)

 

ok, stor prosjekt? 164 baklykter eller? de er iallefall råtøff:)

 

242 lykter på den nå, men blir 164 lys ja :) Skal få gammeltypen framskjermer og, så jeg slipper de dritstore 74 blinklysa, hehe. Du har ikke tilfeldigvis et par skjermer du kunne tenkt deg å solgt? Trenger ei frontplate og, greit med litt rust, bare den ikke er bulka til helv... som den jeg har :D Tøffe biler :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

242 lykter på den nå, men blir 164 lys ja :) Skal få gammeltypen framskjermer og, så jeg slipper de dritstore 74 blinklysa, hehe. Du har ikke tilfeldigvis et par skjermer du kunne tenkt deg å solgt? Trenger ei frontplate og, greit med litt rust, bare den ikke er bulka til helv... som den jeg har :D Tøffe biler :)

 

 

skjønne dæ på at du vil bytt t små blinkertan ja:)

hmm,har itj nå leggan æ heller sjø:s bynne å bli vanskeli og få i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Slik er den idag da, med B2.2 med ca steg 4 topp,doble forgassere og s-kam,ganske morro :=)

 

Men lurer på hvordan det blir om jeg monterer org forgasser på denne motoren, med s kam og

 

resten av trimmen? er litt lei av og må på så himla mye turtall for og ta løst, tenkte og bytte s-

 

kammen,men har blitt spurt om et sannelig fint spørsmål om å stille med bilen til et bryllupp, så

 

tenkte at det var vel ikke så mye sjarmerende med så mye turtall og rusing og luktet bensin av

 

de nygifte;=)

post-20404-13804853763089_thumb.jpg

post-20404-13804853763348_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvor mye betalte du for å få den lakka?

Går motoren fint nå eller, med trimmen du har satt på? Har nemlig en 144 jeg også :cool: med b20f motor i, jeg har tenkt å trimme den litt jeg også, men det er så fryktelig mange kombinasjoner :shake . Så vill du anbefale trimmen du bruker eller? vill starte et sånn prosjekt som deg, på bilen min også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Betalte rundt 20,- for å få den lakket,veldig fornøyd med resultat fra 2007, anbefaler noen som driver med det i hverdagene:)

den gikk helt ok, men alt skall stemme overens med forskjellige kombinasjon av kamm, gassere,dyser og topp og alt, min brukte VELDIG mye bensin, gikk ikke helt fint på tomgang, det var ikke noen form for å kjøre "runder" med i byen;) men for all del, veldig morro, skulle vært en mildere kamm på min og litt andre dyser så har den vært topp tror jeg, har tatt ut den motoren nå, orginalt igjen:)

 

 

 

Hvor mye betalte du for å få den lakka?

Går motoren fint nå eller, med trimmen du har satt på? Har nemlig en 144 jeg også :cool: med b20f motor i, jeg har tenkt å trimme den litt jeg også, men det er så fryktelig mange kombinasjoner :shake . Så vill du anbefale trimmen du bruker eller? vill starte et sånn prosjekt som deg, på bilen min også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår