Gå til innhold

"Grisekjøring" på tryvann

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

hadde vært greit om det var en tom plass uten noen andre enn dem selv, men idiotkjøring mellom skiløpere, kjøtere, småunger og ski er bare tull...

 

spesielt mellom ski:P

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg sjokkert over at ingen lærer. IKKE GRISEKJØR SÅ TIDLIG!!

 

En ting er at flere garantert ikke hadde full kontroll hele tiden, en annen ting er at man er garantert at politiet kommer å kjefter litt ganske raskt.

 

Jeg er ikke fan av å sladde sakte på en plass, så jeg trives best på veiene rundt, men uansett har jeg lært meg til å sladde hovedsaklig fra rett før midnatt og utover, og også forflytte meg mye... Det å sladde mye på et sted når det er tid og føre for skiløpere osv, er i mitt hodet ren idioti, både for førerens del og tilskuerne.

 

Mine 2 kroner..

 

*Dette er forøvrig ingen oppfordring til å grisekjøre på veien istedet, men bare velge plasser litt mer med omhu, og også å ikke bli der for lenge...*

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår