Gå til innhold

Camaro 74" 350

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Pen denne Camaroen, godt det er noen flere Camaro eiere på forumet. Har du TH-350 i den eller? De speila dine er de org? Har den godt lenge her i Norge? Planer for videre bygge av motor? Håper den står tørt og godt i vinter, er ikke lenge til det blir kjøring igjen. Jeg hadde en tråd ute med Camaroen min også, en '72 350/350. Ser ut til å være borte etter juleferien, var lenge siden det var blitt skrevet noe. Lykke til med bilen!!

'78 Volvo 242 Prosjekt

'82 Volvo 244 B21AT (spiker)

'72 Chevrolet Camaro 350cid (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk...har budde i norge i 5 år no ja.. dt e en TH-350 ja samme med girkasse og, dt ikje sperre på bakaksling då e litt kjedeleg. bilen står fint i garasjen ja men dt bli aldri tørt hr på bømlo vettu...eg måtte kjøre med an og når eg e heima på fri periode. ha planer til å bygge litt på motor ja....kjeme etter kvart....ska først lakkere om igjen i hjulbura og bremsekraft forsterker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 8 months later...

Han er strålende fornøyd..

 

...helt til han begynner å kjøre den og finner ut at de forferdelige kjøreegenskapene er ytterligere forværret...

 

Se på http://www.summitracing.com . De har ferdige kit med topper,innsug, valvetrain osv til 1500-1600 dalere.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hive startmotoren å handle 454 BB.. :D

 

Sånn som Chevy8 har gjort i sin 75..

Han er strålende fornøyd..

 

passe ¨på hva du skriver her mannen !!!!!!!!!!!! min camaro er en 74 modell IKKJE en 75 modell..

 

joda har kasta nedi en 454 motor og er meget fornøyd enn så lenge, camaroen var dritdårlig i svinger før med 350 motor og orginalt understell, nå er det senkefjærer, konidempere og groveste stabastag på den, vi får se ossen den blir å kjøre når den er på veien..

beint fram tror eg den kommer til å gå som et uvær! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår