Gå til innhold

Da var nybilen kåmmet på plass i garasjen, srt-10 Viper

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gratulerer med fet vogn!

Kommer til å få mye moro med den der :)

 

 

 

 

Bortskjemte pappagutter? hehe.. Grow up maybe? :thumb Meget bra kommentar.

 

 

Takk takk.

Ja ser frem til sommeren nå, blir morro og få testet bilen skikkelig:)

Nå Står bare bilen i garasjen og venter på varmere dager..

 

Neste uke får jeg montert den originale "spoileren" oppå glassfiberlokket på planet. Den måtte moddes litt da den ikke passet direkte på lokket da det er litt smalere på toppen enn selve kassen. Måtte kappes av ca 8cm og sveises ihop igjen..

Tror det kan bli veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Gromt kjøretøy....

 

Jeg har en Lightning og ble utfordret til å kjøre drag mot en SRT-10... Begge orginale, men jeg kjørte med 23" hjul som ikke er noen fordel. Han måtte gi tapt hver gang... Tror at dette KUN har med gearing å gjøre. Forskjellen er 0.3sec 0-100km\t i følge fabrikkstallene... Man skal være flink å gire med manuell for å klare disse tidene... Forden ordner alt selv :-)

 

Men Dodgen er sykt grom uten tvil!!! Skikkelig entusiastkjøretøy :-)

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg fått montert vingen bak oppå glassfiberlokket.

 

Det ble strøøkent ;) og passformen etter kapping ble perfekt :)

 

I morgen blir det soting av ruter på bilen, har bestilt helt ny frontrute som også blir sotet.

 

 

Har også satt på k&n sportsluft filter på bilen.

Neste blir ny større oljekjøler og oil catch tank.

 

Har desverre ingen bilder og legge ut, da kameraet mitt er ødelagt. Men jeg legger ut nye bilder så snart jeg har fått tatt noen =)

 

Stay tuned and keep it sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår