Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er jo i verre stand enn de bilene som har rullet på veien fra den tiden, dog ikke samme KM stand men..

 

 

Ikke annet å forvente. En bil som blir brukt i 50 år, blir vel sikkert vasket og polert en god del mer enn en bil som står i en fuktig jordgrav i 50 år..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla idioter! når de først skal grave ned en bil da må de faen meg vær sikker på at det er tett! hadde gleda meg til å se en dønn strøken belv jeg no... ikke no som er tøffere enn gærninger som vakumpakker biler og har dem sånn i mange år... hørt rykter om at dahlback har en vakumpakka bil som skal være litt skjelden

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig "ratlooker" dette.

Jeg vil ikke kalle dem idioter, de visste bare ikke hva de gjorde. Belvedere var vel ikke noe heftigere enn en Chrysler 300C, for eksempel? Vi har jo nok av dem, om dere skjønner.

 

Husk også at det ikke var for å bevare bilen de gjorde dette, men for å lage et PR-stunt, gjøre Plymouth og Tulsa mer kjent. Hvis de ville bevare bilen hadde de virkelig ikke gravd den ned, men satt den i et museum.. To forskjellige ting, museum ville vært "åja, fin bil", dette var spennende. De klarte hva de mente å gjøre, selv om Tulsas innbyggere trolig hadde blitt drept alle som en hvis de skulle gjemt seg nede i det rommet (skulle visst tåle bomber).

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår