Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

bilen smiler den. :) Jobbe med den fra klokka 12:00, hvor jeg har testet alle produktene grundig, og nå skinner den. ^_^ Men minuset er at nå ser jeg alle sten spruta, og det er en DEL av dem... :(

 

Skal bruke bilen i morra på rudskogen, så jeg kan ikke vente 12+ timer før jeg tar på voksen, går det bra å bare vente 2-3 timer?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok, så dvs at jeg kan ta step 1-2-3 rett etter hverandre?

 

Jeg har gjort alt til nå, ble nettop ferdig. :)

 

1. Grundig vask av bilen, felgene samt mattene i bilen.

2. Dekk shine på dekka og mattene. (funket utrolig bra på mattene)

3. Clay

4. Vask av bilen

5. scratchX

6. step 1

7. step 2

8. Rens av setene

9. step 3

 

oh nå etter ca 10 timer med arbeid, ink en liten sovepause på 30 min er jeg rimelig sliten. :)

 

PS. Car washen var et wow produkt for meg, bilen skinte som gull etter bare den, og lukten var bare himmelsk. ^_^

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått produktene mine ifra autogeek, men det hjelper lite når man drar på ferietur i danmark og korter fronten med en halvmeter.. (Men kjører fremdeles hjem til norge for egen maskin)

 

Får vel se om jeg vasker, polerer og vokser den før jeg går igang med opprettinga, så er den ihvertfall beskytta... Har lyst til det.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml

Meguiar Quik Clay Detailing System

Meguiar Polish Applicator. Pk. 4 stk.

Meguiar's NXT Generation Insane Shine Tire Coating

Meguiar Nxt Gener.Tech Prot 710 ml

Meguiar Scratch X Ripefjerner.

Meguiar Gold Class Liquid Wax 473ml.

 

Bestilte dette på Jegards nå nettopp...Burde det holde, eller er det noe annet viktig jeg trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja, UDM maskinen kom i går sammen med noe annet snax så gleder meg til helgen når jeg får testet den. Må bare ha 110V transformator, men mener jeg har en kraftig nok stående på jobben så det skal nok gå greit.

Selv om samlingen blir større og større finner jeg stadig mer og mer jeg kunne trenge. Farlig dette her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår