Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

Hoho.. Kjeda meg litt så jeg tok fintpusse papir og pussa ned litt riper på kortholderen min, så skulle jeg bruke Autosol til å få tilbake glansen, starte med Meguiars sin applicaor pad. Det funka dårlig. Så tenkte jeg at litt skilpadde pussegarn det er jo sikkert litt grovere.. Det var det også! Så poenget er ALDRI bruk skilpadde pussegarn på bilen, hvis du ikke vil ha mer riper enn da du starta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det litt mer system i sakene hjemme, ikke konas drømeplassering, men men, får leve med det.

 

Lett tilgjengelig inne:

 

IMG_4965.jpg

 

OG ute:

 

IMG_4960.jpg

 

IMG_4958.jpg

 

Det er IKKE inngangsdøra til huset, MEN til vaskerommet (bilvaskerommet) Så ingen tror det har klikka for meg (ikke svar på det takk.....)

 

Jiiiiiiha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truhaa, du har snill dame! Jeg er forvist til garasjen jeg, må fyre hele vinteren sånn at det ikke fryser! :)

 

Litt av det jeg har tilgjengelig for å shine bil!

Mye av det rekker vel å gå ut på dato før det er oppbrukt..

DSC00061.jpg

 

DSC00062.jpg

 

Maskinene jeg bruker. (ikke den til venstre, den er til pynt)

DSC00064.jpg

 

Livsviktig tilbehør.

DSC00065.jpg

Image is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det jeg hadde bestillt, tok tid ettersom det manglet en vare. Men mest av alt fordi den stod hos tollerne i 5 dager også at de klarte og ødelegge NXT Tech Protect og Gold Class Spray Detailer'n min. Så da er det oppdatert litt i beholdninga:

 

 

P5091768.jpg

Her en blanding av Tech Protect og Spray Detailer (det lukta jo veldig godt av alt det andre da)

 

P5091772.jpg

Det jeg har liggende nå

 

P5091771.jpg

Spray Detailer'n hadde sprukket øverst rundt sprutetuten og NXT'n var hele tuten knust så den hadde halvparten rent ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandis, gled deg til å prøve MG7 !!! hvis du ikke allerede har testet! det blir grisedyp shine!

Skal ta en candyrød Golf R32 som skal stå på en av Meguiar's plasser på Gatebil i helga, den skal helt sikkert få en omgang med 7'ern!

Stikk innom på lørdag å slå av en prat!!

Image is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår