Gå til innhold

Trønder Nova garagen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

@ Nova68, vet du hvor den gammle Novaen til KJB gikk hen og om den kjøres med enda eller?

 

Kunne jo vert litt sleeper den, viss den ikke hadde bråka så%¤&&/¤#&/%

 

Var BTW en 66 (viss jeg husker rett) 4dørs sedan med "biltema" takluke og litt halvslitt stuk, hadde 418cui sbc med trickflow cnc topper, super victor innsug bla bla bla 418hk på hjula. Kjørte BadBoys klassen hær på Jæren.

 

Ja den jekk te Husnes,motoren står i blå 73 camaro(var i amcar)

Vett ikkje hvor Novaen æ nå,trur han selde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo

 

Turbin... den turbin du har är en Turbo Action "S-800" series och i katalogen står det : "these converters are not designed to be used if the vehicle is activating nitrous and/or transbrake."

 

Tändningen.... kan stå på 32g...??? minns inte:angry:

Hmmm känner igen platsen för fotograferingen...:chevy

 

Er det plassen til en herre med masse novor?

Bare kort strekning fra E-20 nære Stockholm?

Har han en grønn met fin 66eller 67 Nova?

Har kjøpt en bil av han...66 Nova :D

 

bilde82lu1.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Turbin... den turbin du har är en Turbo Action "S-800" series och i katalogen står det : "these converters are not designed to be used if the vehicle is activating nitrous and/or transbrake."

 

Tändningen.... kan stå på 32g...??? minns inte:angry:

Hmmm känner igen platsen för fotograferingen...:chevy

 

Ja den røda lila stugan der nede i sverige . Fin plass der nede i jusdal og mange amcar frelste svensker fåren seia:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kul Nova, maken til min:thumb bortsett at min er 1963.

Virker som trøndelag er "Nova land", finnes nesten ikke noen her nede på østlandet.

Vet du forresten hvor mye den veier?

 

Veide den til 1340kg med 60l bensin. Nova land nei da, camaro land tenker jeg. Vanskeligere å få kjøpt b-ascona en 67-69 camaro her oppe:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig lesning gutter....

 

Morsomt at andre også er blitt litt bitne av denne galskapen, å må bare innom her å smurfe å kose seg noen minutter hver dag!.....kiddie

 

Denne delen av BF siden kan få mere Dragracers ut på nett enn det NDRG noen gang har klart med sitt diskusjonsforum....sidene der har jo forsvunnet like fort som de har kommet opp:spider

 

Var vel nesten min langtråd som da har gjort at andre tråder også har dukket opp ,som også handrel litt om det som skjer rundt oss, å ikke bare to nitriste bilder i uka og ett prosjekt...

 

Så vi får vel bare håpe vi får lura flere dragracers inn her...på BF....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår