Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
fanatic124

Breddeskjermer (500E500) og spesiallaget bakrutespoiler til W124, interesse?

Rate this topic

Recommended Posts

Ingen priser klare ennå gitt =)

Men en gledelig nyhet er at formene mest sansynlig vil bli klare fortere enn antatt..!

Idag skal jeg bestille alle råvarene til formene fra Reichold, og de bakre hjulbuene er klare til å tas avstøp av, så bakre breddede hjulbuer vil bli førsteprioritet. Regner med å ha formene klare om et par uker maks, om ingenting kommer i veien..! :D

Neste prior er 500 forskjermene :)

Så fort jeg har tatt første støpet så vet jeg mengden råvarer som går med, og kan da komme med en pris!

fanatic124: Hva kom du fram til? Skal du lage dem for å legge utenpå, eller for å skjære bort orginal bua og snekre inn? Må uansett ha bredere buer til sommern, og litt usikker på hva jeg skal finne på. Å kjøpe ferdige buer av deg hadde vært det enkle alternativet. :)

Det kan du velge selv :)

Du kan enten gjøre det på den vanskligste måten slik jeg har gjort det, eller gjøre det ved å kutte buen, lime på den nye breddebuen utenpå og sparkle/jevne til kantene.

Den eneste grunnen til at jeg gjorde det vanskelig var fordi jeg bygde nye hjulbrønner og måtte fjerne mye metall. En monteringsanvisning m/bilder medfølger buene.

Bakbuene passer forresten meget flott sammen med standard (valsede) W124 forskjermer, uten at man MÅ ha 500-skjermer!

PS! Bakrutespoilerne vil være tilgjengelig om ikke altfor lenge...Holder på å bearbeide den ubrukelige passformen nå før jeg lager nye former ;)

Jeg bestiller buene bak nuh.. bare å skrive meg opp..

Jeg har mista lappen nå, så får vel bytte buene bak imellomtiden:P

du trur ikke du kanskje kan ha forskjermene klare rundt den tid også?

menneeeh, en ting.. følger det med den siste lille platen som står på bakre bue? er den platen identisk som på 500?

Hvordan bestiller man?? Har du et tlf. nummer eller lignende?

Jeg må ha buene bak, foran valser jeg.. Men må ha de raskt, har 18" med ET 20 som jeg skulle ha satt på, må kjøre på vinterdekk i mellom tiden "/