Gå til innhold

Breddeskjermer (500E500) og spesiallaget bakrutespoiler til W124, interesse?


fanatic124

Anbefalte innlegg

Ingen priser klare ennå gitt =)

 

Men en gledelig nyhet er at formene mest sansynlig vil bli klare fortere enn antatt..!

 

Idag skal jeg bestille alle råvarene til formene fra Reichold, og de bakre hjulbuene er klare til å tas avstøp av, så bakre breddede hjulbuer vil bli førsteprioritet. Regner med å ha formene klare om et par uker maks, om ingenting kommer i veien..! :D

 

Neste prior er 500 forskjermene :)

 

Så fort jeg har tatt første støpet så vet jeg mengden råvarer som går med, og kan da komme med en pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fanatic124: Hva kom du fram til? Skal du lage dem for å legge utenpå, eller for å skjære bort orginal bua og snekre inn? Må uansett ha bredere buer til sommern, og litt usikker på hva jeg skal finne på. Å kjøpe ferdige buer av deg hadde vært det enkle alternativet. :)

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du velge selv :)

 

Du kan enten gjøre det på den vanskligste måten slik jeg har gjort det, eller gjøre det ved å kutte buen, lime på den nye breddebuen utenpå og sparkle/jevne til kantene.

 

Den eneste grunnen til at jeg gjorde det vanskelig var fordi jeg bygde nye hjulbrønner og måtte fjerne mye metall. En monteringsanvisning m/bilder medfølger buene.

 

Bakbuene passer forresten meget flott sammen med standard (valsede) W124 forskjermer, uten at man MÅ ha 500-skjermer!

 

PS! Bakrutespoilerne vil være tilgjengelig om ikke altfor lenge...Holder på å bearbeide den ubrukelige passformen nå før jeg lager nye former ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller buene bak nuh.. bare å skrive meg opp..

Jeg har mista lappen nå, så får vel bytte buene bak imellomtiden:P

du trur ikke du kanskje kan ha forskjermene klare rundt den tid også?

 

menneeeh, en ting.. følger det med den siste lille platen som står på bakre bue? er den platen identisk som på 500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan bestiller man?? Har du et tlf. nummer eller lignende?

Jeg må ha buene bak, foran valser jeg.. Men må ha de raskt, har 18" med ET 20 som jeg skulle ha satt på, må kjøre på vinterdekk i mellom tiden "/

Opel Ascona C 1.6

Opel Ascona C 2.0i GT

Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår