Gå til innhold

Hva skjer med deg i 2007 sesongen?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Driver med et prosjekt i en 91 Toyota Corolla 3-dørs nå, så planene er at jeg skal bli ferdig til sommeren kicke inn. Skal delta på de fleste arrangemanger som er i trøndelag og videre sør i Norge.

Har gått til innkjøp av 1stk Pioneer TS-W3004SPL 12" og kommer til å kjøre ca 4500W på denne. Forsterkere av type Tinly.

Har forventninger opp mot 140-150db, men man får se på konkurransen. ;P hehe Blir mitt første år i dbdrag, men kommer til å satse stort på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver med et prosjekt i en 91 Toyota Corolla 3-dørs nå, så planene er at jeg skal bli ferdig til sommeren kicke inn. Skal delta på de fleste arrangemanger som er i trøndelag og videre sør i Norge.

Har gått til innkjøp av 1stk Pioneer TS-W3004SPL 12" og kommer til å kjøre ca 4500W på denne. Forsterkere av type Tinly.

Har forventninger opp mot 140-150db, men man får se på konkurransen. ;P hehe Blir mitt første år i dbdrag, men kommer til å satse stort på dette.

 

Jeg skal chiptrimme bilen min, håper på toppfart opp mot 220-2980km/t.

Hehe, vil bare understreke at det er et kvantesprang mellom 140 og 150dB!:D

140dB greier "alle", 150dB greier bare noen få.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro du kan både se meg og vegardrs på de treffene som er i kr.sand. Vi har jo til og med blitt medlem i dbdrag også nå.

 

Og jeg stiller vel trolig vis i en peugeot 106 med 2stk dd1010 og en hifonics brutus 2005d.

 

Det er endringer i planene jeg har kjøpt meg Renault Clio og jeg har solgt DD1010`ene, så jeg skal kjøpe de nye DD 1508 som kommer i mars/april. Men samme forsterker.

2 x DD 1508

 

Hifonics bx2005d

 

2 x DD 1010 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bra tråd:)

Neste år er planene å ha en 190E (selv om den er vanskelig å spille høyt i:()

og utstyret blir en DD 9515 (15") og en Hifonics Brutus bx2006d.

håper på 140db.DSCF6172.jpg

 

 

 

 

ehm.?? vansklig og spille høyt i en 190E? jeg har akuratt den bilen og du kan høre meg LAAAAANG vei :P og har ikke noe OVER VAST anlleg eller høytallere for det.

W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.?? vansklig og spille høyt i en 190E? jeg har akuratt den bilen og du kan høre meg LAAAAANG vei :P og har ikke noe OVER VAST anlleg eller høytallere for det.

 

Har hørt anlegg som ikke spiller høyt i det hele tatt, men som likevel høres en mil unna...

 

Og andre som spiller 145dB, men såvidt høres utenfor bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en mil er vel lit langt. men skjønner hva du menner. men det er ikke noe værre og få en 190 til og både spille like høyt og høres like bra som alle andre biler. hvorfor skal det liksom være så vansklig i en 190E.

 

Vet ikke om du har fått det med deg, men dette er dB-Drag forum og der handler det IKKE om å bli hørt på lang avstand.

Du kan jo ta deg en runde på termpro.com og sjekke topp20 innen hver klasse og se hvordan biler som blir brukt.

Der vil du finne svært få sedaner, og enda færre sedaner som har bensintanken bak baksetet.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår