Gå til innhold

Hummer H2 limousine i Norge!!

Ranger emnet


catmow

Anbefalte innlegg

Jeg trodde ikke mine øyne når det passerte en 6 hjuls hummer H2 limousine forbi meg på E6 her om dagen,det er den sykeste bilen jeg noen gang har sett...

Jeg brukte lang tid neste dag til å finne ut hvem som eide den,for denne bilen måtte jeg se inni (Som den store H2 fan jeg er :crazysant: )

 

Etter mye leting kom jeg frem til Exclusive Limousine utleie.

Etter en koselig samtale bestemte jeg meg for å leie den en times tid,å det må ha vært den mest minnerike kvelden i mitt liv :D

 

Her er det noen bilder av bilen http://www.exclimo.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kostet 3200 kr,og da kjørte de faktisk en time for å komme dit jeg var+ en time i bilen..alt i alt så var det ikke så ille synes jeg,litt av en opplevelse.Slipper og våkne opp dagen etter med sykdommer som man muligens hadde gjort med ei hore :blah: ... aldri sett så mye lys inni en bil før,det er helt sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske så mye fetere enn taxi og buss vil jeg påstå..men men,det er jo smak og behag da.

det er nok sant det du sier når det gjelder mat å slikt,er ikke stor tolleranse på det tror jeg. men det forstår jeg faktisk, hadde jeg hatt en bil til noen mill så ville jeg ikke hatt pølse og kebab søl i bilen selv. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår