Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

I dag bestilte jeg

 

*Meguiar Nxt Gener. Car Wash 1,9 liter*

Syntetisk bilvaskkonsentrat, som løsner og fjerner skitt og urenheter i lakken.

Bilvasken er PH balansert og fjerner ikke voks og polish og er skånsom mot lakk,

vinyl, gummi og andre plastikkomonenter.

Produktet supplerer andre artikler i NXT Generation serien.

 

*Meguiar Nxt Gener.Tech Wax 532 ml*

Syntetisk, flytende voks basert på polymerteknologi.

Dette er den mest avanserte syntetiske voksen noensinne.

Eliminerer små riper og "sirkler" i lakken og gir en dyp glans.

Kombiner dette produktet med Art. 68748 Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml.

for optimal glans og beskyttelse!

 

*Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml*

Tilleggsprodukt for deg, som allerede har eller skal benytte

Art. 67714 Meguiar Nxt Gener.Tech Wax 532 ml.

Beskytter og holder glansen oppe mellom poleringene.

Påføres lett på nyvasket, tørr bil og tørkes av med Meguiar Mikrofiberklut.

Gir et glimrende resultat, for deg som ønsker å holde "finishen" til enhver tid.

Må prøves!

 

*Meguiar Vaskevott*

Myk vaskevott i ultramyk chenille.

Meget godt egnet for ripefri håndvask av din bil.

Vaskevotten kan vaskes i maskin etter bruk.

Unngå skyllemidler.

 

*Meguiar Polish Applicator. Pk. 4 stk*

Svamp for påføring av rubbing, polish og interiørrens.

Kan brukes på lakk, felger, dekk, interiør og vinduer.

Kan vaskes i maskin.

 

*Meguiar Supreme Mikrofiberklut*

Supreme Shine Microfiber - Poleringsklut i vaskbar mikrofiber av meget høy kvalitet.

Absorberingsevne uten sidestykke, ripesikker, og den bidrar til en dyp og klar, skinnende glans.

 

*Meguiar Water Magnet Drying Towel. NOK*

Meguiar's pusseskinn absorberer opptil 3 ganger så mye vann, som tradisjonelle pusseskinn.

Dette pusseskinnet skuffer absolutt ikke. Størrelsen er bra og absorberingsevnen er over all forventning!

Anbefales!

 

*Kamasa Verktøy/Oppbevaringsveske i Nylon.*

Produsert i kraftig dobbel nylonvev. Hard bunnplate og tykke, stroppede håndtak samt regulerbar skulderstropp.

Et stort innvendig rom med 6 mindre sidelommer. 10 utvendige sidelommer, to med lokk. Kraftig glidelås.

Perfekt til oppbevaring av dine Meguiars kvalitetsartikler, som du finner på våre bilpleiesider i Nettbutikken.

Meget ekslusivt produkt, perfekt til oppbevaring av vaskeartikler, verktøy, cd-plater og alt annet bilrelatert eller annet.

 

 

BLIR JEG FORNØYD?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JA! Det gjør du helt sikkert!

 

Heh.. Oppdaga akkurat, da jeg svarte på den mailen om frakt så ble det litt feil. Jeg sendte bare ordre nummeret og regna med at alt var i orden, men så fikk jeg en mail akkurat nå, der de spurte igjen.. angry2 :chairshot Så nå svarte jeg med ord, og må vente eeenda lenger før det kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det egentlig. Bare for å gi deg et bilde av hva du må gi på f.eks. BilXtra:

 

Vaskehanske (du får kun den som er mindre i Norge): 190kr

Nxt Gen Wash: 190kr

Nxt Gen Tech Wax: 360kr

Water Magnet: rundt 240kr

 

Det er de prisene jeg kan komme på nå, og det blir 980kr. i tillegg har du jo en stor flaske med speed detailer, supreme microfiberklut, padsene og den oppbevaringsvesken i nylon. Så du har nok sikkert spart en 2-300kr..

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å vaske bilen i dag. Brukte først NXT såpa og Meguiars vaskehanske, så gikk jeg over bilen med Quick clay der det var nødvendig. Da såg den slik ut:

DPP_0021.jpg

 

Så begynte jeg å fjerne litt riper med ScratchX, men så kom regnet :puke:

Men etter regnet stoppet gikk jeg ut å gikk over bakluka med ScratchX, Auto Glym Ultra deep shine og til slutt Meguiars NXT Tech Wax bare for å se hvordan resultatet blir, å jeg ble VELDIG fornøyd ;)

DPP_0019.jpg

DPP_0020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det egentlig. Bare for å gi deg et bilde av hva du må gi på f.eks. BilXtra:

 

Vaskehanske (du får kun den som er mindre i Norge): 190kr

Nxt Gen Wash: 190kr

Nxt Gen Tech Wax: 360kr

Water Magnet: rundt 240kr

 

Det er de prisene jeg kan komme på nå, og det blir 980kr. i tillegg har du jo en stor flaske med speed detailer, supreme microfiberklut, padsene og den oppbevaringsvesken i nylon. Så du har nok sikkert spart en 2-300kr..

 

Så bra :)

 

Bestilt fra Autogeek?

 

Jegard Handel.

 

Kan ligne på den pakka du får kjøpt hos Jegard Handel.. Hvis jeg ikke tar helt feil?

 

Stemmer godt det.

 

Pakken ligger på posten nå :) drar og henter den i morgen alacocaina

 

Jeg gleder meg fæært :)

 

Bare synd jeg ikke har en bil og torturere :( Prosjekt bilen skal snart hellakeres, ( ikke noe poeng )

 

Bruksbilen har jeg akkurat lakkert, mattsvart..

 

Jeg må kjøpe ny bil :) hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra glans der ja, polert sort er fett. synd de har trykt speilvendt på polish flaskene da........doh

 

AutoGlym ultra deep shine er et ganske nytt produkt fra autoglym?

 

Hørt det skal være bra

 

Ja det var feilvare så jeg fikk den billig :P

 

Nei jeg vet ikke hvor ny Ultra Deep Shine`en er, jeg har aldri brukt den før, men den funka jo ganske bra. Men innen neste gang jeg skal polere så blir det nok Meguiars polering. Må ha litt samenlignings grunnlag. Dessuten er jo alt det andre jeg har Meguiars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår