Gå til innhold

Ford Lightning

Ranger emnet


tommyk

Anbefalte innlegg

Hadde Lightning i over ett år. Veldig fornøyd med den bilen. Bare posetive ting å si! Den bilen ble herja noe med å den tålte det! Dårlig US radio og ikke spesielt bra på vinterføre. Men har du gode dekk er det helt greit å burke på vinteren! Er også litt kjipt at de fleste Lightninger krever førerkortklasse C1!

lightning.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Har haft min i 6 år nu och kommer aldrig att byta bort den.

Har fungerat bra, är som sagts förut ingen vinterbil. Men det finns så mycket annat att köra på vintern.

 

Varför jag köpte den är att den är snygg, snabb och lätt att trimma.

 

SRT10 vs Lightning

 

SRT10 är nästan dubbelt så dyr, svår att trimma, tung och för stor enligt mig.

Lightningen är billigare, lätt att trimma och snyggare.

 

Kolla in:

http://grombil.com/phpBB/index.php

 

För bilder och info på min truck klickar du på min signatur !

Click here to see:

MY RIDE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

tok inn en lightning fra USA like før nyttår, sparte da 80 000 i avgifter:D Bilen er tøff å kjøre, med nesten 50/50 i vektfordeling er den også mulig å kjøre. kjører seg fort fast i snøen, og skal ikke store oppoverbakken før man må gi tapt. hehe. vurderte SRT-10 når jeg kjøpte forden, men den har ennå dårligere framkommlighet. Omtrent 80/20 i vektfordeling og ennå mer hester på bakhjulene, alikevel går den ikke mye fortere rettfram, denne uken setter jeg også på nytt eksosanlegg og lustfilter og skremmer nok kanskje 30hk til inn i lightningen. gleeeeeeder meg til sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok inn en lightning fra USA like før nyttår, sparte da 80 000 i avgifter:D Bilen er tøff å kjøre, med nesten 50/50 i vektfordeling er den også mulig å kjøre. kjører seg fort fast i snøen, og skal ikke store oppoverbakken før man må gi tapt. hehe. vurderte SRT-10 når jeg kjøpte forden, men den har ennå dårligere framkommlighet. Omtrent 80/20 i vektfordeling og ennå mer hester på bakhjulene, alikevel går den ikke mye fortere rettfram, denne uken setter jeg også på nytt eksosanlegg og lustfilter og skremmer nok kanskje 30hk til inn i lightningen. gleeeeeeder meg til sommeren;)

 

 

har sitti på med denne lightningen....380 hk og 612 nm. helt rått! det er det råeste jeg noen gang har kjørt!!! 0-100km/t på kun 5.4 sek og toppfart på 240km/t. dette er raksere enn både Subaru impresa wrx sti og mitsubishi lancer evo.

 

Kjør forsiktig criss! Førr!!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tyna Ligthningen min i 215. Det var IKKE stabilt og den klarer ALDRI over 225 kmt. Det nekter jeg å tro.. Men drit tøff bil, synd det er en dårlig vinter bil, men om man har nye gode vinterdekk er den ikke så ille som folk skal ha det til!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tyna Ligthningen min i 215. Det var IKKE stabilt og den klarer ALDRI over 225 kmt. Det nekter jeg å tro.. Men drit tøff bil, synd det er en dårlig vinter bil, men om man har nye gode vinterdekk er den ikke så ille som folk skal ha det til!

 

Tok vel litt feil der ja :-) Toppfarten er 228km/t.

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tyna Ligthningen min i 215. Det var IKKE stabilt og den klarer ALDRI over 225 kmt. Det nekter jeg å tro.. Men drit tøff bil, synd det er en dårlig vinter bil, men om man har nye gode vinterdekk er den ikke så ille som folk skal ha det til!

 

hjelper litt med nye dekk ja, men med en litt tung høyre fort blir nye dekk gamle veldig fort;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg tyna Ligthningen min i 215. Det var IKKE stabilt og den klarer ALDRI over 225 kmt. Det nekter jeg å tro.. Men drit tøff bil, synd det er en dårlig vinter bil, men om man har nye gode vinterdekk er den ikke så ille som folk skal ha det til!

 

 

Kolla in denna video:

 

http://www.f150online.de/andre.wmv

 

253 km/h i motvind.

Click here to see:

MY RIDE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår