ThaBoZZ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Skal bytte høyre frontlykten på bilen min og har problemer med å få løs den gamle, virker som fangeren må av ettersom lykta butter i både grillen og skjermen? Har løsnet begge torx skruene på toppen og den på siden ved bliklyset... Lykta er da helt løs men virker ikke som om det går og få den ut på noe måte uten og brukte makt (og det skal man jo ikke :P ) Noen som har gjort dette tidligere og kan bekrefte om fangeren må av eller fortelle hvordan det gjøres? Mvh Kristoffer Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Skal bytte høyre frontlykten på bilen min og har problemer med å få løs den gamle, virker som fangeren må av ettersom lykta butter i både grillen og skjermen? Har løsnet begge torx skruene på toppen og den på siden ved bliklyset... Lykta er da helt løs men virker ikke som om det går og få den ut på noe måte uten og brukte makt (og det skal man jo ikke :P ) Noen som har gjort dette tidligere og kan bekrefte om fangeren må av eller fortelle hvordan det gjøres? Mvh Kristoffer det sitter vel noen clips baki der eller er det blinklyset som har de clipsa?? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Blinklysene må vel ut først, å så er det mulignes noen skruer bak blinklysene? Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvis du ser hva jeg har skrevet så står det at jeg har tatt ut torx skruen bak blinklyset :P Blinklyset var da ute... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomashaa Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 da jeg bytter frontlykter på min passat 98mod så bare ga jeg den et kakk i bakkant som jeg samtidig dytta litt ned på frontfangeren så kom den fykenes:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg