Gå til innhold

Forferdelig gnisselyd v/forhjul førerside Mercedes 190.

Ranger emnet


Nytern

Anbefalte innlegg

Som topic sier, fått en FORFERDELIG gummignisselyd innmed forhjul på førerside. Lyden oppstår når jeg svinger og når demper belastes. Helt forferdelig lyd, startet som en liten ulyd, nå hører jeg det godt inn i bil når jeg kjører. Skjedde merkelig nok rett etter hjulskift på bilen. Gikk fra 16" til 15" org felgene. Fatter ikke hva denne lyden kommer av, men vil få den bort ! :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

190'n min hadde temmelig nøyaktig samme symptomer. På min var ei dårlig bærekule skyld i lyden. Prøv å se om du klarer å få noe WD40 bak mansjetten på den, forsvinner lyden da er det nesten garantert denne.

Hvis det er den så bytt den :) Hvis ikke kan den hoppe av før eller siden, og skjer det i 80km/t så vil det bli utrivelig rundt deg. :op:

'85 Mercedes-Benz 190E 2.3-16

(x) '89 Ford Sierra 2.0iCL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode tips:) Det som er så rart er at jeg har akkurat samme lyd når jeg vrir på rattet som når jeg gynger bilen. Felgene jeg kasta på bilen er org Mercedes 15", hadde det ikke vært det hadde de fått skylda riiimelig kjapt :) Veldig upassende at dette skjer nå som jeg skal på langtur og greier.. Skal/skal ikke... Hehe.. :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår