Gå til innhold

senkesett??

Ranger emnet


tonih

Anbefalte innlegg

Gjest Peder Ferjebilettør

 

Peder Ferjebilettør? Du har vel tilgang på en original 2.3 Quattro samt din egen?

 

 

Såg detta nå. Skal få målt min i måro kveld eller på fredagen. Quattroen til bror min skal eg få målt i måro viss eg finne målebånd. Viss ikkje trur eg ikkje eg får gjort det før etter helga. Skal prøva å få det gjort i løpet av helga. trur eg har eit målebånd liggande nedi alt rotet baki bilen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Peder Ferjebilettør

Tok meg ein tur opp å sjekka om eg hadde målebånd. Fant det med ein gang:)

 

Her er mine mål:

Bak: 38,5 cm

Framme: 40, 5 cm

 

Skal sjå om eg får ordna noken målingar på quattroen i måro før eg tar helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Supersport leverer forresten billige justerbare senksett med dempere til 7999,- til disse bilene. Syns det var fryktelig billig. Har sett KW til 13.000 til denne bilen.. men kvaliteten er vel deretter. Fra 20-120 mm senk kiddie

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Fått målt på din brors bil?

 

Litt viktig å måle på flat mark, eller så kan det bli litt forskjeller :P

 

 

Min sto på flat mark når eg målte. Når det gjelde bror min sin bil så har eg ikkje hatt tilgang til den då han har vore vekkreist. Kommer tilbake i morgon/lørdag så skal sjå om eg får lokka han heim:) Men skal få ordna det på eit vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :)

 

Fant denne her om dagen.. hadde ikke med meg tomstokken, men den er da senka litt i forhold til denne skyskraperen. Har nok seget en god del... men den tar enda ikke i noen plasser bak i hjulbuen

 

senk.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri:) Fekk målt quattroen til bror min, den viste 41 framme og 39 bak. Virke som det er 60/40 senking som må til på dessa bilane:)

 

Var det jeg tenkte og. Valget stod mellom KAW 55/35 og et Supersport 60/35 - men endte med å bestille Supersport sitt.

 

Tror KAW er bedre av kvalitet, men Supersport er billigere.

 

Så nå blir vel bilen høy og med omvendt stuk :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte senkefjærer på eiker motorshop jeg 50/35 mm,m tuv pappir

betalte 998 kr. fjærene er lesjøfors,var så rimelig at jeg måtte prøve,har vært borti de fjærene før på annen bil virket greit på den.Har måttet kostet på motor en del nå så det var ikke så mye til overs i tomboka:sick men men blir den ikke noe bra så kan jeg alltids sveise en stol på de og bruke de som gynge hest:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte senkefjærer på eiker motorshop jeg 50/35 mm,m tuv pappir

betalte 998 kr. fjærene er lesjøfors,var så rimelig at jeg måtte prøve,har vært borti de fjærene før på annen bil virket greit på den.Har måttet kostet på motor en del nå så det var ikke så mye til overs i tomboka:sick men men blir den ikke noe bra så kan jeg alltids sveise en stol på de og bruke de som gynge hest:thumb

 

Tenkte også på disse.. men er litt skeptisk til lesjøfors.. og prisen gjorde meg enda mer skeptisk :D

 

Skulle gjerne kjøpt det justerbare til supersport, men har jo nye dempere + at studentkontoen ikke er av den feteste.

 

Har du bilde av hvordan det ble seende ut?

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår