Gå til innhold

Svindlet av bilkjøper, hva ville dere ha gjort?

Ranger emnet


Pirium

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm snedi å søke opp navn på google så finner man dette!

 

vedkommende person har sendt en del mld angående en crossykkel jeg har tilsalgs, det har vært tilbud om bytte i ditt og datt, så søkte opp personen og jagu fant jeg dette! neste gang han sender mld skal jeg jaggu smøre det i'n at han får betale alle de han skylder penger før han kjøper noe av meg:coplight

86 745 TIC

98 A6 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe...sinnsykt bra dette da! holder på å skal selge en gammel bil nå, på grunn av at jeg har bestilt meg ny...

i den forbindelse så har en viss person kontaktet meg...

da var det bytte i en suzuki gs 125 modell som var aktuellt..

 

etter et lite google søk så er jeg mye klokere, og noen form for byttehandel vil ikke skje..

 

hva som skjer i ettertid med vedkommende, blir morro å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Pirium: Nå har du hatt denne saken i 1,5 år? Har det skjedd noe? Hva med å "ta saken i egne hender"? Selv om det høres harry ut så må jo noe gjøres. Har han ikke fått noen form for dom eller noe sånt?

 

Som skrevet tidligere i dommen, hadde han over 50 forhold på seg, som han ble dømt for. Han fikk ubetinget straff, husker ikke hvor mye. Akkurat mitt forhold fikk han kun påtaleunlatelse for, dessverre. Ser at det er flere som har anmeldt ham for svindel i ettertid også, det vil nok føre til en lengre ubetinget dom, i og med at han er dømt for svindel fra før av. Det jeg først og fremst ville oppnå med denne tråden, var å advare folk mot ham. Det ser ut som denne tråden allerede har avverget flere svindelforsøk, og oppfordret folk til å anmelde ham. Han har blitt anmeldt av over 50 personer, hvor mange er det som IKKE har anmeldt ham? Jeg skjønner meg ikke på slike som mr. Hesseberg, det må da være et utrivelig liv å vite at Norge er fullt av folk som bare lengter etter å grisebanke han. For ikke å snakke om familien og dama hans, de går vel bare å venter på besøk på døra de også....

Endret av Pirium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Det er gjerne småsummer, men om man f.eks. "kjøper" en bil og bare leverer halvparten av pengene, for så å "selge" den et par ganger før man faktisk overleverer den, og innimellom selger litt deler man ikke egentlig har, så blir det tilsammen endel penger av det.

 

Synes det er helt legitimt å publisere fullt navn på folk som driver på sånn. Jeg kan jo med sikkerhet si at selv, kunne det ikke falt meg inn å gjøre noe slikt mot noen. Jeg selger ingenting jeg ikke har, og jeg betaler for meg når jeg kjøper noe. Har jeg ikke penger, kjøper jeg heller ingenting. Burde jo være helt elementært for alle, også denne Atle Hesseberg.

 

Og alltid lurt å google den man tenker å gjøre en handel med.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår