Gå til innhold

Turbo til VTEC


johnnystone

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde droppet B16b prisen på den ligger rett under B18C5.

 

Jeg hadde heller gått for en B18c1 og et F-R turbokit.

S200 eller s300 Hondata. 1000cc dyser competition clutch og en FPR.

 

Da har du mer enn nok effekt å ta av, og prisen er ikke så ille alikevel.

 

Skal du beholde motoren stock eller små trimme litt, med datasprut og kamdrev.. ville jeg valgt 98+ JDM B18c-R(Hvilket jeg kan levere)

B18c5 er faktisk den døveste av Integra type R motorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår