Gå til innhold

The Real Las Vegas Coupè SELGES


Las Vegas Coupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører ikke noe taxi så jeg har ikke akkurat noen takst å gå etter, og uansett så har jeg aldri krevd penger for å kjøre bilen min;)

 

hmm, ånei.. tenkte bare sia det er jo lite stykke å kjøre opp til øyer, så til skola, så ned til lillehammer at:P 2km fra meg til skola..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du kan kjøre da? ca 3 som ska sitte på tru je..

hilste tel deg i sta da. når du kjørte forbi ungdomskola:P sto på fotball bana.

 

Ehm, kjøre bil i øyer, en sen fredagskveld? Neppe hvis det er frøset på slik som det var i dag... Som du sikkert så og hørte så hadde jeg problemer med å få noe veigrep :p De tyske helårsdekka med steinhard gummi er ikke noe særlig å kjøre med på slikt føre fant jeg ut i dag:uhhmmwhat?:

 

Og uansett så har jeg bare plass til 3 passagerer... VTI bakseter serru:)

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sant det :P

 

Dere og den vinterlagringa.. :D PINGLER! :D

Smett på orginalfangere, så GO! funker som fjell!

Mesta kan vente seg noen høye brøyteregninger når snøen kommer, men hey.. Må jo få tilbake skattepengene på en eller annen måte :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner:D men så skal ikke jeg kjøre bilen mer så snart snøen begynner å lave ned, så derfor gidder jeg ikke å kjøpe vinterdekk jeg ikke har bruk for :P

 

Bare innrøm det, du har ikke RÅD til nye dekk og felger! Du bruker for mye penger på piker, vin og sang..... :)

 

Bestill deg nye vintersåler til bilen nå'a!! Du skal få låne Mette gratis noen uker istedet...... (mens jeg er på Bahamas og koser meg..... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innrøm det, du har ikke RÅD til nye dekk og felger! Du bruker for mye penger på piker, vin og sang..... :)

 

Bestill deg nye vintersåler til bilen nå'a!! Du skal få låne Mette gratis noen uker istedet...... (mens jeg er på Bahamas og koser meg..... :) )

 

HAHAHA:D Toremann snakker igjen:D Skal innrømme jeg bruker en del penger på byen ja;)

 

Nei, vil ikke kjøre bilen min på vinter'n, salta veier, steinsprut og håpløse kvinnfolk bak rattet :P

 

Da bruker jeg heller pengene på å kjøpe meg en flybilett og være med deg til Bahamaskiddie

 

 

BTW: grattis med hussalg;)

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår