Gå til innhold

The Real Las Vegas Coupè SELGES


Las Vegas Coupe

Anbefalte innlegg

hørte om detta der, jævla surt da :S

 

mhm :S

 

Første dagen min i ny jobb i Kristiansund, skal parkere utenfor kontoret, og så trøtt i trynet som jeg er om mårran så fikk ikke jeg med meg at det var et stort hull i veien da... Men uansett så smalt det godt hvertfall når jeg kjørte nedi hullet... Og da tok jo så klart fangeren nedi og sprakk... :S

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

fete bilder:)

 

åssen går salget?

eller skal du beholde?

ble dt ikke skole på dg i statene?

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...

den bilen ble jo helt hærpa med årene.

såg annonsa når den ble lagt ut for salg sist (kun med bilder fra glansdagene), spurte deretter om hvorfor den kosta 45 000 om bilen ser sånn ut som på bildene da? og da kom bildene fra sånn den såg ut da og da var det jo null interesse fra alle som såg annonsen.

 

litt o.t. men ble det solgt deler fra bilen?

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
den bilen ble jo helt hærpa med årene.

såg annonsa når den ble lagt ut for salg sist (kun med bilder fra glansdagene), spurte deretter om hvorfor den kosta 45 000 om bilen ser sånn ut som på bildene da? og da kom bildene fra sånn den såg ut da og da var det jo null interesse fra alle som såg annonsen.

 

litt o.t. men ble det solgt deler fra bilen?

 

ja blir solgt deler enå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår