Gå til innhold

Gruppe B rally "historie"

Ranger emnet


Nismotic

Anbefalte innlegg

Sjekker ut filmen nå. Begynte jo bra må jeg si. Audi med andre ord. Får frysninger langt nedpå leggen når jeg ser en gammel Quattro legger inn fine firhjulssladder. Og ikke minst lyden er ubeskrivelig.

 

100 ganger mer morsomt med god gammel Gruppe B, i forhold til dagens "kjedelige" rally.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Hvorfor virker det som om ingen gjorde noe som helst for å sikre løypene bedre for tilskuerne så de ikke ble meid ned?

 

2. Hva heter Sangen(e) i filmen?

3.Og hva heter den Lancia'n ca. 2:20-30 ut i filmen?

Det er ganske utrolig å se på ja hvordan folk står.

Det med å sikre løypene er en ting, men at folk er så dumme at de står så langt ut i løypene er galskap!

 

Den Lancia'n er Lancia 037.

Lancia%20037%2002_2G.jpg

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På YouTube ligger filmen som viser da det virkelig gikk galt i 1986, da en Ford RS200 krasjet inn i publikum og dreper 3 og skader over 30 personer!

Sykt å se på når han mister kontrollen over bilen og feier ned folkene som står der! :(

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyyke biler!

Audi quattro s1 :D

Lancia delta med både kompressor og turbo !!!

Tenker de små peugot 205 var ganske spesielle å kjøre å...

 

 

Var på et møte i NAF Motorsport Romerike for mange år siden og der var Kalle Grundel invitert. Han kjørte 205 og forklarte at de bilene ikke var spesielt lettkjørte, samme med Audi. Måtte vist jobbe no jævelig for og holde dem på veien (På skauen - grusvei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

 

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up."

 

Dette sto da jeg endelig fant den fatale filmen...

Er den fæl?

 

Hvis du lager deg profil på YouTube og logger inn får du se filmen.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår