Gå til innhold

rød bredda uno turbo

Ranger emnet


fiesta_xr2i

Anbefalte innlegg

Gikk en kliss lik denne i Stavanger på midten av 90tallet. En bekjent av meg som eide den og fikk den bygget opp med bredding og trimming i Danmark. Det var ca. 170 i den og. Stort Rockfordanlegg som ble mye premiert.

Han som kjøpte den etter lakka den spygrønn.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kenneth mohn sin den her , jobber på dekklover i furnes, tvilre på noen har sett denne med breddinga osv før for det har han gjort selv..

helt ok bil som går ganske greit.

men må vel si den har blitt kjørt hardt!

gikk i klasse med han som eier den og han er kjempe flink til og skru og herje. gikk til og med motorsportmekaniker linja på våler, (få som kommer inn der)

men og bruke det med omtanke er en annen ting : p

 

Jadda. Han skriver faktisk selv i salgsannonsen sin at d er orginal styling fra Hørmann eller no...

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du Vågen jeg har ikke laga stylinga selv... er som en annen her innpå sa at det står i annonsen at det er org hørmann styling. Men en annen ting, det med at noen av dere mener den er kjørt hardt! Altså hva er å kjøre hardt i deres mening?

 

Til alle missforståelser:

Den er ikke kjørt ved gjøvik!

Ja den har hatt tilholds sted på stange det siste året.

Den er ikke solgt. Jeg har selv flyttet til nord trønderlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Vågen jeg har ikke laga stylinga selv... er som en annen her innpå sa at det står i annonsen at det er org hørmann styling. Men en annen ting, det med at noen av dere mener den er kjørt hardt! Altså hva er å kjøre hardt i deres mening?

 

Til alle missforståelser:

Den er ikke kjørt ved gjøvik!

Ja den har hatt tilholds sted på stange det siste året.

Den er ikke solgt. Jeg har selv flyttet til nord trønderlag.

 

 

Denne johnny har bygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonny (stefar) bygde opp karosseri i 01-02 den ble så solgt ut av familien til en som kjørte den sundt med en gang pga ordentlig griskjøring. Jeg kjøpte den tilbake å bygde om bilen med ny motor å bredding osv.

 

 

Akkurat, er det du som har bodd på gården for noen år tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår