Gå til innhold

Felger selges:Borbet T 9x16 4x100

Ranger emnet


Krazy3en

Anbefalte innlegg

ET15 på 2 av de, og ET30 på de to andre. Passer skamgodt på Rallye med G60 bremse. OBS! IKKE på brembo 305mm med mindre du bruker minimum 10mm spacere foran. Altså ET25 foran og 30 bak.

 

Står nesten ubrukte Toyo Proxxes T1 R dekk på felgene. Felgene er litt slitt etter hjulbuen på bilen min, og bør lakkeres. 215/40-16

 

Prisantydning 7000,-

 

Noen bilder av felgene:

 

CIMG3226.jpg

 

DSC04152.jpg

 

DSC04127fix.jpg

 

CIMG2662640x480.jpg

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ET15 på 2 av de, og ET30 på de to andre. Passer skamgodt på Rallye med G60 bremse. OBS! IKKE på brembo 305mm med mindre du bruker minimum 10mm spacere foran. Altså ET25 foran og 30 bak"

 

Om du setter på 10mm spacer foran får du IKKE ET25 men ET5. Jo mer felgen bygger utover jo lavere ET..

 

Eller har du en skrivefeil så ET er 35 på de foran??

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris da?

Har satt de til 7000' date='- på VACN forumet, og har en som er interessert. Får se på tirsdag om han henter de. Gjør han det, så går de.

 

Ser ut til å være en go del lodd på felgen på ene bildet. Er det kast i felgene ?

Skal ikke være noe kast så vidt jeg vet. Vet ikke hvor store hvert av de loddene er. Er de 5gram, så er det ikke så skamgale, men ser litt drøyt ut. Enig i det. Rister uansett ikke på bilen.

ser ut som om det kan ha noe med det hakket som er i området der..
Vet ikke om det hakket var når dekket ble lagt på, men var det det, så kan det være en sammenheng, ja.

 

"ET15 på 2 av de, og ET30 på de to andre. Passer skamgodt på Rallye med G60 bremse. OBS! IKKE på brembo 305mm med mindre du bruker minimum 10mm spacere foran. Altså ET25 foran og 30 bak"

 

Om du setter på 10mm spacer foran får du IKKE ET25 men ET5. Jo mer felgen bygger utover jo lavere ET..

 

Eller har du en skrivefeil så ET er 35 på de foran??

Mulig jeg har bommet med tankegangen der, ja. Mente uansett at det ble brukt ET 30 foran og 15 bak. Så 10mm spacere gav meg ET20. Da funket det over bremsene, men tok ani loddene inni felgen, så de måtte flyttes og da måtte jeg avbalansert de på nytt, og det stresset jeg ikke med. Testet de bare innpå en gang eg hadde bilen oppe. Kjører med andre felger nå.

passer de på corrado, hvor skjermkanten er valset opp?
Det gjør de nok, ja.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer disse felgene "vanlige" VW da? Siden Rally'en har bredere skjermer... Men på E30 passer de vel bedre, da E30 felger bygger for langt ut på "vanlig" VW, Eller er jeg helt på jordet? Er selv interisert i felgene viss di passer på Golf 3'ern min!

-94 MB C180

-86 MB 190 2,3-16V

-81 Opel Ascona B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer disse felgene "vanlige" VW da? Siden Rally'en har bredere skjermer... Men på E30 passer de vel bedre, da E30 felger bygger for langt ut på "vanlig" VW, Eller er jeg helt på jordet? Er selv interisert i felgene viss di passer på Golf 3'ern min!

 

Passer de, men da må du være kjapp å bestemme deg. De går nok snart regner eg med

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår