Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet


SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å herre.

 

"Ånei, biln har ikje skelta, da e det ikje nåkka særlig. Ka man ska me en bil som kun har prøveskelt? Herregud alle kan jo kjøpe sæ en sånn en". Bla bla bla...

 

Fælt så massse sutring det skulle være over at fanskape ikje har kvite skelt..

 

Biln e kjøpt KUN som et leketøy, å det har aldri vært planlagt skelt på den i det heile å det store. Biln e, har alltid vært, å kommer alltid tel å være en banebil. Tel "vanlig" kjøre striken en GT-4 med ca 240 hk.

 

Slutt å klag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre.

 

"Ånei, biln har ikje skelta, da e det ikje nåkka særlig. Ka man ska me en bil som kun har prøveskelt? Herregud alle kan jo kjøpe sæ en sånn en". Bla bla bla...

 

Fælt så massse sutring det skulle være over at fanskape ikje har kvite skelt..

 

Biln e kjøpt KUN som et leketøy, å det har aldri vært planlagt skelt på den i det heile å det store. Biln e, har alltid vært, å kommer alltid tel å være en banebil. Tel "vanlig" kjøre striken en GT-4 med ca 240 hk.

 

Slutt å klag :P

 

Vel, det er vel rimelig essensielt for en bil å ha hvite skilt, for å kunne kjøre på Norske veier? Røde skilt er til flytting av kjøretøy og prøvekjøring.

 

Og hvorfor har han da prøvekjørt leketøyet sitt til Narvik, når han har en GT-4 med hvite skilt som vanlig bil? :)

 

Dessuten, kan fyren lære seg å plassere seg i trafikken før han begynner å kjøpe seg biler til forskjellige formål.

20km/t midt mellom to "felt" i Kongens Gate i Narvik.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om du ikke hadde tatt en sånn bil ut på en liten tur hver gang du fikk mulighet. :P

 

Hvordan han kjører bryr meg ikke så veldig mye.

 

Tor Ye, glemte meg av. Alle andre skrev jo på dialekt i denne tråden.

 

Jeg hadde ikke kjørt lange distanser med en sånn bil nei, nei takk :) Hadde jeg villet hatt en slik bil, hadde jeg nok kjøpt meg en slik bil, og da hadde jeg kjørt den også. Men, sånn er det ikke.

 

Det bryr meg hvordan kjører, for han sinket meg i trafikken.

 

Pasient: Fornavn på eieren av skylinen? Mulig jeg har en idé om hvem det er.

 

Andre heter han.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse?

En bil til under 140.000kr e vel ikke akkurat nå folk går rundt å e sjalu på? Det kan vel de fleste med nogenlunde inntekt klare å anskaffe.

 

Bayside Blue fargen er fin, men det er vel det eneste som egentlig tiltrekker meg. En bil uten skilter, er null verdt. Særlig når det er så store problemer med å få skilter på den i Norge uansett, og det for tiden er umulig. Og eieren hadde sikkert ikke hatt den bilen, om han hadde måttet betalt avgiftene også.

 

Nei, da skilte æ heller med min betalte E36 BMW med skilt på :)

 

det er nå fankern meg ikke skilter som gjør en bil rå!?

 

Ville nå heller hatt en skyline uten skilter, enn en bmw med skilter

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med siden det er en drifte/banerigga gt-t så er det vel sommertreff og forsjelige banetreff den ska brukes til.

 

synnes det er tøft at noen har så mye gøtts å bilentusiasme at dem kan kjøpe en bil såm ikke går ann å få skilt på.

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med siden det er en drifte/banerigga gt-t så er det vel sommertreff og forsjelige banetreff den ska brukes til.

 

synnes det er tøft at noen har så mye gøtts å bilentusiasme at dem kan kjøpe en bil såm ikke går ann å få skilt på.

 

Faktisk det mest fornuftige som e blitt sagt her på ei stund nu.. Thumbs up :)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nå fankern meg ikke skilter som gjør en bil rå!?

 

Ville nå heller hatt en skyline uten skilter, enn en bmw med skilter

 

Det er forskjellig smak det, men en bil uten skilter er som en brusflaske uten kork. Du kan gå rundt med flaska i handa, men ikke drikke av den.

 

En Skyline kan være en kul bil det, men det spørs jo veldig hva det er for noe. Hadde det vært en orginal R34 GT-R, hadde jeg likt det mye bedre enn denne.

 

Uansett, mine argumenter med skilter, etc etc. Går på 900i's utsagn om at det luktet sjalusi når det blei nevnt at den kanskje ikke var så kul, pga mye plast etc.

 

Hvordan kan man være sjalu på en bil som koster 140.000kr? De fleste har vel muligheten til å anskaffe seg en slik bil. Hadde det vært en bil som hadde vært utenfor rekkevidde økonomisk, så kan jeg skjønne at man kan bruke sjalusi som grunn.

 

Uansett, folk er forskjellige, folk har forskjellig smak. En bil uten skilter er ikke noe jeg ser på som noen "ekte" bil, og jeg ville ikke ha hatt en slik til å råne rundt med.

Bo i Norge, betal avgiftene i Norge.

 

synnes det er tøft at noen har så mye gøtts å bilentusiasme at dem kan kjøpe en bil såm ikke går ann å få skilt på.

 

Hvordan er det gøtts og bilentusiasme rundt det?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe va en veldi negativ holning her må jeg si:) å unasett om den biln kåstta bare 140.000,- så er d tøft nokk. serli når karn har en gt4 i tileg om jeg forsto rikti.

 

den biln der er ganske rett en bil man virkeli kan ha d arti med på bane såm den sikker er tenkt til. drifting er en våkksende sport i norge så vi kåmmer sikket til å se flere sånne biler. så stå på gutter

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe va en veldi negativ holning her må jeg si:) å unasett om den biln kåstta bare 140.000,- så er d tøft nokk. serli når karn har en gt4 i tileg om jeg forsto rikti.

 

den biln der er ganske rett en bil man virkeli kan ha d arti med på bane såm den sikker er tenkt til. drifting er en våkksende sport i norge så vi kåmmer sikket til å se flere sånne biler. så stå på gutter

 

Det er ikke negativ holdning her, men folk argumenterer med at bilen er en driftebil/leketøy som han skal bruke på bane. I og for seg greit det, og da forstår jeg godt at han ikke gidder betale 200.000kr ekstra, når han ikke MÅ. Det hadde jeg aldri gjort heller, bilsporten er dyr nok den, om man nå ikke skal drive å betale masse unødvendige penger.

 

Men, bilen er jo fordiom ubrukelig som en hverdagsbil, og om det er leketøyet hans skjønner jeg ikke hvorfor han tar det med seg til Narvik for en helg, det er jo ikke så mye lek å kjøre rundt i 20 km/t på en Lørdags formiddag, er det vel? :)

 

Og der kommer vi til at han vil vise seg fram med sin Skyline, og er det nå virkelig noe å vise fram, når den ikke har skilter, etc etc.. Det gir hvertfall ikke status i mine øyne.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår