Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går...

Så et par biler som fanget min oppmerksomhet.

 

Hummer H1:

Sølvgrå pickup. Hvis det er den "samme som før" er det vel en lærer på Rud som eier den. Men nå hadde den fått seg kliss nye HEFTIG store hjul! Så brutalt ut. Stakk ut 20 cm. på hver side ;)

 

Golf mk1:

Marsrød 1980 eller eldre. Kromfangere, svarte 13" Originalt VW Motorsport bur. Snakka litt med eieren, skulle selge den for 70.000,- STRØKEN!

Uansett, tar gjerne i mot bilder om noen har.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går...

Så et par biler som fanget min oppmerksomhet.

QUOTE]

 

Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom!

 

Olehenri - HAn er 18 ja:p Når det gjelder pappa gutt eller ikke, så gidder jeg ikke å si noe, men han har ikke noe jobb akkurat:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går...

Så et par biler som fanget min oppmerksomhet.

QUOTE]

 

Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom!

 

Olehenri - HAn er 18 ja:p Når det gjelder pappa gutt eller ikke, så gidder jeg ikke å si noe, men han har ikke noe jobb akkurat:)

 

 

Det var svar nok ;)

 

Nai, du ække tøff med tøff bil før du har lån oppover øra! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo einsern til lars som er asker og bærums grombil da =D hehehe.. synd den er i garasjen for vintern

 

for de som ikke har fått det med seg:

 

(tar det vekk om du blir sinna på meg larsi =P )

Hehe, du kunne jo funnet et bilde uten bulka frontplate ;)

 

Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom!

Jah, måtte vikariere der lørdag og søndag da de hadde julebord! Er samme eier på Hydro Rykkinn og Hvalstad (Der jeg egentlig jobber, så du får svinge innom der isteden ;))

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kunne jo funnet et bilde uten bulka frontplate ;)

 

 

Jah, måtte vikariere der lørdag og søndag da de hadde julebord! Er samme eier på Hydro Rykkinn og Hvalstad (Der jeg egentlig jobber, så du får svinge innom der isteden ;))

 

Ja, jeg veit at du jobber der, så det gule "lynet" ditt der i sommer en gang! var innom å kjøpte is med dama:P

 

Ole: Jeg tror faktisk ikke han har så veldig mye lån heller, uten at jeg vet!

200sx'n hans ligger ute for salg nå!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår