Gå til innhold

Soundpakke til Golf GT

Ranger emnet


smikkstuggun

Anbefalte innlegg

jeg sitter å vurderer det samme...

det pleier jo å være fin lyd i golfene som standard.. men jeg kommer til å kjøre den store pakka med store navigasjonen så jeg slipper å putte inn noe mere senere..

dsg med gir på rattet må å til..

 

du kan sikkert dra på møller å teste litt lyd å, de har en R-line inne der nå, som skal være lik GT`n. dra en tur til ryen å test alt du vurderer, så slipper du å bestille noe unødvendig eller glemme noe nødvendig..

 

hva er det du skal ha?

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følgende utstyr er på lista (som etterhvert ble ganske lang...)

 

climatronic - mørkere ruter b/s - tåkelys - armlene foran - skiluke - xenon - cruisecontrol - multiratt - alarm - soundpakke (mest sannsynelig)

 

tror det var det hele. også bytter jeg inn orig.felgene. er ikke like glad i de typene der. vil ha 5-eikers. så går jeg ned på 16'' på vinter.

 

hvordan blir din?

Golf GT 2007mod

Opel Astra 1,8i GLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13k går den vel opp etter nyttår...

jeg får ikke bestillt før jeg er ferdig å bygge leiligheten her.. så det blir nok ikke før etter nyttår..

men det jeg er spent på med GT`n.. det er DSG girkassa...

noen som har den?

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du glad i litt bass så kan det lønne seg å bestille det minste anlegget. rcd 300 heter det vel. det er ikke noe forskjell på høtallera. bare selve cd spiller`n. så jeg bestilte rcd 300 i min. tok den ut å satt i en pioneer 8600 spiller å satt inn en 10 tommer basskasse.. ble knallbra lyd med det. de orginale høytalera i golfen er mere bra nok hvis du har en bra spiller som kan dele lyden så de ikke får så mye bass.. spiller ganske høyt å rent til å være org. men klart det er nok ikke noe dårlig lyd i soundpakka til 10 k hell.. lykke til med kjøp av gt. jeg er strålende fornøyd med min:crazysant:

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du glad i litt bass så kan det lønne seg å bestille det minste anlegget. rcd 300 heter det vel. det er ikke noe forskjell på høtallera. bare selve cd spiller`n. så jeg bestilte rcd 300 i min. tok den ut å satt i en pioneer 8600 spiller å satt inn en 10 tommer basskasse.. ble knallbra lyd med det. de orginale høytalera i golfen er mere bra nok hvis du har en bra spiller som kan dele lyden så de ikke får så mye bass.. spiller ganske høyt å rent til å være org. men klart det er nok ikke noe dårlig lyd i soundpakka til 10 k hell.. lykke til med kjøp av gt. jeg er strålende fornøyd med min:crazysant:

 

for all del ikke bruk 10k på soundpakka...

IKKE verd 10k..!

hadde den i en gti.. antar at det er samme pakka som er i gt

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår