Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok noen bilder av en høy og stor chevy for en liten stund siden:)

 

IMG_8353.jpg

 

IMG_8763.jpg

 

IMG_9165.jpg

 

Bra jobbet Stian, dette er utrolig bra bilder. Spesielt det siste bildet med masse action. Digger fargemetningen og skråvinklingen i bildet. Det er absolutt det kuleste bildet jeg har sett fra deg.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai!! Absolutt helstrøkne bilder! Det er ikke ofte jeg quoter bilder, men disse to fortjener å sees om igjen spør du meg.

 

IMG_6041.jpg

 

IMG_4979.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilder av en 2006 mod Chevrolet Corvette Twin Turbo her en dag, NYDELIG bil og går no sinnsykt. Ca 600hk og 1000nm PÅ HJULA!

Bildene er ganske "simple" siden de skal brukes i salgsannonse, derfor litt renere location uten for mange forstyrrende elementer :)

Bilen er som sagt til slags, ring Knut Marius Welle på tlf 90590596 om du skulle være intr :)

 

IMG_6981.jpg

 

IMG_7126.jpg

 

IMG_7380.jpg

 

IMG_7502.jpg

 

IMG_7577.jpg

 

IMG_7659.jpg

 

IMG_7691.jpg

 

IMG_8026.jpg

 

IMG_8043.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen kjempe bra bilder! Skal jeg pirke på noe vil jeg si at det er litt mye refleksjoner fra himmelen på de tre første bildene. Dette ødelegger fargen på bilen litt. Dette er helt klart de beste bilbildene du har tatt etter min mening. Føler at jeg sier det hver gang du legger ut bilder :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår