Gå til innhold

Chevelle???

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

ej også he Chevelle.

mi e ei 67 2dht 396BB SS-clone

ser omtrent slik ut nå:

Chev31.jpg

 

var slik før jeg begynte å skru.

Chev2.jpg

 

rart, men til mere eg skrur, til mere blir det å skru..

skal fikse d siste rust-dritten på ramma, så skal jeg prøve å få sandblåst og grunna den før jeg skal til bardufoss den 17 januar.. (Hæren/CSS-bataljonen)

så skal golvet og annen rust på karosseriet være fikset forhåpentligvis iløpet av januar.. og da får vi se om jeg fortsatt sitter i bardufoss, eller om jeg får skru bil :)

 

forresten, så ligger det endel flere bilder HER

også er det en prosjektlogg inne på prosjektforumet ca. her

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det INGEN som har Chevelle?? Vi har er en gjen som kaller oss "A-body Builders, Norway".. hovedsete i trøndelag. 64/65 Chevelle som "tema"..:-)

 

Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover?

 

10 års jubileumet mitt der til sommeren. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår