Gå til innhold

Sote ruter, trenger litt hjelp..

Ranger emnet


Lopez

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte jeg skulle gi samboeren min en liten gave til bilen hennes i jula, Men jeg har veldig lite peiling på biler.

 

Det jeg vil, er å gi henne sota ruter som har omtrent samme blåfarge som hennes Colt. Hvor burde jeg henvende meg? og hvor vil prisen ligge sånn ca? er snakk om bakruten og de to rutene i passasjersetene..

 

Bor på jessheim, så om noen vet om noe i nærheten, så blir jeg glad vettu =D

 

p.s: er det forresten noen gode sider med styling til colt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de virkelig flinke bilpleiegutta her på forumet, cossyboy driver jo bilpleie og film til bilvinduer samt montering. Han bor vel på gjøvik. Virkelig flink kar og kan sikkert diskutere pris med ham også. Liker å vite hvilken person som gjør ting på bilen min istedet for bare å vite hvilket firma. Vet aldri om alle er like flinke eller ei.

 

Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lopez

 

Min leverandør leverer blå solfilm, og dette er en kvalitetsfilm med garantier mot fabrikasjonsfeil og slike ting.

 

Når det gjelder solfilm er det også snakk om ripefrie filmer, vel etter det jeg har fått med meg og erfart (selv om jeg ikke har drevet lenge med solfilm) er at det ikke finnes ripefri solfilm...

Filmen blir ikke ripete ved montering, med det kommer over tid, ved f.eks møkkete ruter, og dritt og møkk i lister og slike ting...

 

Ville bare si dette, da det helt sikkert er et spm som dukker opp...

 

Men kan ikke du ta å legge opp et bilde av bilen? så får jeg se blåfargen, så kan jeg se hvor langt unna denne fargen ligger den blåe filmen jeg får tak i.

 

Men hvorfor bare legge på bakrute og bakre sideruter? blir et bedre helhetsintrykk ved å legge på dørene også, men dette er jo ikke alle like blide får såklart, tenker da på BT og disse herrer i blått.

 

Men tenk over saken, å bare spør hvis det er noe...

 

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår