Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Det finnes original takspoiler fra rs som passer på luka til Octavia I.

Kjøpte det til min forrige Octavia. Om du skal bestille den, så ta med i regnestykket at du også trenger annet bremselys, som skal monteres i spoileren.

 

Forøvrig ekstremt blank og fin Octavia du har acoupe. :-)

 

takk for det :)

Så det finnes orginal altså. Jeg skal uansett ikke ha noen annen takspoiler, var mer tilegnet svar til B.T.i. ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg går på tønsberg ressurs for tiden, altså andre siden av veien for jungelby. Er det der du har sett den kanskje? :)

 

Njaa, har sett den et parr ganger inne på skolen og har sett den kjøre forbi noen ganger også, eller er det noen som har en lik en? :)

97' Bmw 318i touring

90' Mercedes 260E --SELGES--

87' Vw Golf 1 Cab --SELGES--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, har sett den et parr ganger inne på skolen og har sett den kjøre forbi noen ganger også, eller er det noen som har en lik en? :)

 

ahaa, det er den skolen du tenker på ja. Men dama jobber der, så er innom der nesten hver dag på morgenen, og av og til å henter i 15-16 tiden :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kanskje på tide å oppdatere litt :)

Har ikke skjedd veldig mye, men noe er det alltid.

Bilen har fått ny spiller, Pioneer AVIC HD1BT. Kjempefornøyd, har NAVI, dvd, innebygget harddisk, samt alt mulig av tilkoblingsmuligheter.

043L0027.jpg

 

043L0034-2.jpg

 

Så har bilen fått seg en skikkelig polering.

Først en grundig vask selvsagt, så 2 runder med Menzerna PO83, 1 runde med Menzerna PO85, 1 lag med Wolfgang Glaze 3.0, 1 lag med Chemical Guys Jetseal, og til slutt 1 lag med Chemical Guys E-zyme voks. Den voksen var heeelt rå, link: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=234

 

043L0010.jpg

 

043L0034.jpg

 

Utenom dette tok jeg oljeskift i dag. Brukte da ROYAL PURPLE olje. Så har bilen fått nye klare blinklys foran, de jeg hadde begynte å krommen inne i huset å falme pga for sterk varme fra parklys jeg hadde en gang. Diverse interiørdeler har blitt lakket, stabstag i bagasjerom, ny vindusvisker motor foran. Kommer mer flere bilder senere :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Pussigt, jeg satt senest i går og tenkte at du kanskje hade solgt bilen siden det aldrig kommer noen oppdateringer lenger...

Skal familien bli litt større? ;)

 

hehe, artig :)

Neida vi skal ikke bli større, enda hvertfall. Men har hatt litt styr med skodaen ang eu-godkjenning og ble mektig lei. Så var det faktisk en forhandler som ville ta skodaen i innbytte å fikse det resterende til eu-godkjenningen, så da slo vi til å bytta :) angrer egentlig ikke..hehe

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Var å kjøpte interiøret av denne etter eier vraka bilen, acoupe, har du tips til produkter som renser skinn og stoffet på setene? Du virker å ha peiling på alle slike produkter. Var RIMELIG skitten.

__________________________

2007 Skoda Octavia Tour, 1.9 TDI

x - 2001 VW Golf IV Highline

x - 2000 Skoda Octavia 1,6

x - 1991 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Var å kjøpte interiøret av denne etter eier vraka bilen, acoupe, har du tips til produkter som renser skinn og stoffet på setene? Du virker å ha peiling på alle slike produkter. Var RIMELIG skitten.

 

Seriøst, er den vraka?

Når jeg solgte den var det litt greier til eu-godkjenning som måtte gjøres, ellers var bilen ganske strøken så synd den ikke ble tatt vare på. Gå inn på detailersclub.no/forum og hør der med bra midler for rens, folka der kan alt som sånt :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår