Gå til innhold

Noen som har lyst til å gi meg arbeidsbeskrivelse på bytte av v.app vifte?

Ranger emnet


Smøystein

Anbefalte innlegg

ja det er helvetes kaldt om morraen! jo fortere en kjører, jo mer luft siger inn.. må jo ofre lapp, liv & lemmer om morraen til jobb! skrudde ut ei vifte hos høggeren. men Heldigvis var dasjen demontert på denne, så det var greit å komme til... ser mørkt på det, men det må gjøres.. takker for svar=)

- 88' 240 b230f GLE (bruksbil)

- 19Pil&Bue modell 240 stv (delebil)

- 83' 245 b23e GLE (sansyneligvis spiker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt skriker så pent noen ganger når jeg skrur av det :) Men det er til å leve med.

 

Det gjorde det hos meg også, når jeg slo det av, stoppa bilen, og av og til når jeg gikk ned et hakk eller to... Men så plutselig ville ikke shitten gå rundt. Så nå vet du hva du har i vente :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere faen meg skjerpe dere gutter!! Klarer dere ikke bytte varmapparat vifte uten å ta av dashen? Da bør dere legge opp! Tapp bilen for vann, ta ut hanskerom, ta av sidedeksler på midtkonsoll, 2x10mm på hver side oppe i torpedo fra brakett som sitter skrudd i varmapp. konsoll med 2x10mm. Merk dere hvor ledningene sitter på just. knotten, hekt av vaiere på konsoll, å dere kan så å si ta den ut. IKKENOE PROBLEM!!

Sorry, litt grinete!

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flesgodtns3.th.jpg

 

Gjorde slik som 240Ralley eg, men måtte ha ned midtkosollen for å få god arbeidsplass, måtte i tilleg bytte vindusviskarmekanisme, for den hadde jo i tilleg toke kveld, det var igrunnen det versta å bytta.

Tok meg ein lørdag å søndag, fekk meg litt sol på kroppen. Kjekkt det.

- Volvo 240 GL, 1993.

 

VOLVO - A car you can believe in

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et annet problem, og det er at det kommer MYE varmluft enten jeg vil eller ikke :(

 

kan være termostaten tror det heter det står på v.side av varmaparatet.... ny er det en dyr liten sak :D

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blåser varmt er krana som ikke stenger. Kjøp den ny. Jeg har byttet den på begge mine. Kjøpt nytt. Bytta varme vifte på begge også. 244`n uten å ta av dash el midtkonsoll. Mer jobb å ta av midtkonsoll da. Har du lys så går alt!! På 242`n satte jeg inn ny type dashboard så bytta alt under der mens alt var av.

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår