Gå til innhold

Et lite glimt av prosjektet mitt...

Ranger emnet


TMB

Hvilken farge skal Manta'n få?  

21 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal Manta'n få?

    • 400 motiv (opel motorsport)
      9
    • 400 Rotmans
      5
    • Svart
      2
    • Blå perlemor
      4
    • Hvit
      1


Anbefalte innlegg

Kunne dette være noe?

 

Er brukbart det der ja. Men må trekke fra VAT fra prisen, legge til fraktkostnadene og så 25% moms på det igjen. Så blir ikke noe billig som du måtte tro...

 

MAN401 Opel Manta 400 Budget Kit

4 arches, front airdam, 1 pr side skirts, rear bumper

Just £ 399.95

 

Men prisen er det ikke noe i veien med... hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for informasjon og link:D.. skal gi kameraten min link'n.. har søkt etter dette, men tenkte det kommer fortere info fra dere:D... trur det blir mere utseende på mantan hans men.. om ikke han får tak i noe turbo sak å putte oppi:D

 

skjer det noe mer med manta'n din da TMB?.. du kommer vel på rudskogen eller vålerbanen med den når den er ferdig??..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for informasjon og link:D.. skal gi kameraten min link'n.. har søkt etter dette, men tenkte det kommer fortere info fra dere:D... trur det blir mere utseende på mantan hans men.. om ikke han får tak i noe turbo sak å putte oppi:D

 

skjer det noe mer med manta'n din da TMB?.. du kommer vel på rudskogen eller vålerbanen med den når den er ferdig??..

 

Tja, ting går litt smått for tiden. Bilen skal være ferdig til Opel Motorsport Club sitt årlige rudskogen treff. Om det blir noe gatebil treff med denne bilen er jeg ikke sikker på. Liker ikke måtte stå i kø... hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Den manta`n du har kommer egentlig herfra hvor jeg bor faktisk, en kompis av meg som begynte å bygge den....

 

Hva slags planer har du for bilen da????

 

Motor osv????

Lakk?????

 

Bilen bygges for å bli et lite leketøy.

Karosseriet er ikke verdt mere enn breddinga, så derfor ble det leketøy.

Skal lakkere den når våren kommer.

 

Motoren blir en C20let med div snacks. (coscast topp, ARP bolter, letta svinghjul, større IC osv)

Girkassa blir nok R25 da jeg ikke har råd til noe bedre med det første. Da disse kassene er bruk og kast...

 

Drivverket er ennå ikke klart, får se hvordan det som sitter der nå fungerer.

(GSI sperre, koni dempere framme, senkesett av ukjent merke)

Blir kanskje litt lavere bak, og kanskje watt link og stiv som F.

 

 

Litt bilder:

S5303263.jpg

 

S5303261.jpg

Fant noe rester etter at en kammerat lagde plan på pickupen sin, så det ble bøyd til sparkeplate.

 

S5303266.jpg

Rusthull her, hva er detta for noe, jaja. brrrzzz. Ferdig... Bare å slipe...

 

S5303234.jpg

Motoren som skal inn. Skal få ny regreim og andre rådebolter. Har gått 150 000km, 93mod, med coscast topp.

 

S5303221.jpg

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett dette kommer til å bli TMB... helt rått...

 

og fargevalget blir uten tvil 400 motivet, eller 400 rothmans...

 

fikk meg oppdrag av svigerbror i dag, skal bygge manta for han, og den var så jævlig rusten at jeg fikk mest lyst å sette meg ned å grine, så du får kose deg med rustfritt karross du

 

blir vel over ei uke bare med gulvet tenker jeg, helt sjukt, og kanalen er helt borte, samme med hjulbue.... så spytt ut om du har kanal og hjulbue!(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett dette kommer til å bli TMB... helt rått...

 

og fargevalget blir uten tvil 400 motivet, eller 400 rothmans...

 

fikk meg oppdrag av svigerbror i dag, skal bygge manta for han, og den var så jævlig rusten at jeg fikk mest lyst å sette meg ned å grine, så du får kose deg med rustfritt karross du

 

blir vel over ei uke bare med gulvet tenker jeg, helt sjukt, og kanalen er helt borte, samme med hjulbue.... så spytt ut om du har kanal og hjulbue!(?)

 

hehe. er ikke rustfri denne heller. Skal bytte et gjekkfeste og div. Har sveisa mye rust her og der. Men plåten er litt tynn mange steder.

 

Bilen blir lakkert hvit til våren, skal sveise ferdig ol i løpet av jula, så skal den lakkeres i innvendig samt grunnes utvending før våren kommer.

 

Og om du lurer på lakken så blir den hvit. (synes det tar seg best ut innvendig, så da blir den det utvending også.)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. er ikke rustfri denne heller. Skal bytte et gjekkfeste og div. Har sveisa mye rust her og der. Men plåten er litt tynn mange steder.

 

Bilen blir lakkert hvit til våren, skal sveise ferdig ol i løpet av jula, så skal den lakkeres i innvendig samt grunnes utvending før våren kommer.

 

Og om du lurer på lakken så blir den hvit. (synes det tar seg best ut innvendig, så da blir den det utvending også.)

 

nei nei, men du har i hvertfall orginal gulvet der:D.. min blir det bare ei stor plate:D... men virket ikke ille til å være gammal opel:D

 

jaa det er bra det blir en lys farge, begynner å bli dritt lei mørke farger på biler, og opel kler å være hvite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei, men du har i hvertfall orginal gulvet der:D.. min blir det bare ei stor plate:D... men virket ikke ille til å være gammal opel:D

 

jaa det er bra det blir en lys farge, begynner å bli dritt lei mørke farger på biler, og opel kler å være hvite..

 

joa, og så ønsket jeg ikke å ha annen farge enn hvit inni bilen.

Gulvet i bilen blir sandblåst så snart jeg får tak i nytt jekkfeste og får sveisa det ferdig. Så blir det å sveise inn buret og lakkere.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår