Gå til innhold

Bilder av Audi 100/A6 (C4)

Ranger emnet


QuattroMan

Anbefalte innlegg

Legger inn bilder av min 2,5TDI her og oppfordrer andre til å gjøre det samme.. så den gamle tråden forsvant

 

AUT_180411111.jpg

 

AUT_180211.jpg

 

AUT_1803.jpg

 

AUT_1807.jpg

 

Bilen er chippa til 145hk, er 6 trinnskasse,orginalt sportsunderstell +++ kanon god bil å kjøre dette og går som ei kule. Skal fjerne de stygge felgene til sommeren å få på 18", Kanskje jeg vurderer å lakke den opp igjen da den kanskje har hatt godt av det... Ellers så må man vell få inn A6 innstrumenter og litt stæsj etterhvert... om jeg ikke selger den da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilater meg selv å legge inn noen bilder av Audi S6en til fatters....

Sitter en 2,2T Audi femmer på 230hk og 350nm(380nm med elektronisk overboost) i den..

Bilen ble kjøpt ny i norge, har hatt 3eiere, derav den første ikke hadde råd til å eie den, den andre mistet lappen etter et par uker og den tredje stellet veldig godt med den.

Har bare gått rundt 93.000 (bildet er fra når han kjøpte den), som er ganske bra for en S6 personbil fra 1996;)

Fattern er sånn at han vil ha den mest mulig orginal, så felgene som fulgte med (BBS som er på noen av bildene) blei fjernet og fabrikkfelgene til S6(Avus) blei kjøpt inn, bilen var også chippet til 270hk og 420nm, (TS-racing) men siden han ville ha den orginal tok han den vekk (han har faktisk hatt noen tvil i senere tid, hehe)..Bilder:

DSC00121.jpg

baksetene.jpg

speedometer.jpg

hekk.jpg

front.jpg

DSC00714.jpg

DSC00152.jpg

DSC00051.jpg

3_1126765975405.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder av min Audi 100 2.3L. Bilen er tyskimport i 1995 av direktøren ved møller i tønsberg. Han hadde den i to år før en bekjent kjøpte den. i den perioden har en annen bekjent av meg som jobber på mekaniker på Homlien Auto i larvik skrudd på den. Han tipset meg om at denne bilen var til salgs.

 

Bilen er noe spessiell, den har full S4 utstyrs pakke, hvilket inkluderer sportsundestell, orginal senk, skilplate og spredere. Jeg har eid bilen siden Januar 2006 og har lagt ned mye tid og penger for å fikse den litt opp. Var blant annet rust i begge forskjermene når jeg kjøpte den, men det er nå borte. har også fått i et ganske hefftig annlegg. Fremtidig planer til våren blir felger og mulig soting av ruter...

 

 

altpkamraet265zi9.th.jpg

 

altpkamraet286tm9.th.jpg

 

audienmiiin002od0.th.jpg

 

 

Slik var den når jeg overtok den

 

audi010vo1.th.jpg

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Off-topic: Kan du kjøre med grøftelys i fangeren og dem i linselyktene samtidig? Hvordan er dette kobla inn mot grøftelysknappen din?

 

Går sikkert an å kobla begge til å lysa samtidig viss du strekke ekstra ledningar frå dei nye grøftelysa. Men eg gidde ikkje å stressa med det.

 

Kontakten til grøftelysa på S4 lyktene er akkurat dei samme som på dei tåkelysa nede i fangeren. Nå i vinter så har eg bare plugga ledningen frå tåkelysa til grøftelysa i S4 lyktene. Grøftelysa i hovedlyktene lyser mykje lengre fram enn tåkelysa og det er ganske greit å ha på når det er mørkt og vått ute. Får litt ekstra lys på veien når nærlysa er på. Men nå er det ikkje lys i tåkelysa nede i fangeren så det må eg klara meg uten fram til våren. Men er gjort på 1 minutt å setta kontakten tilbake i tåkelysa:)

 

Audi1002-8.jpg

Øverste linselys: Xenon nærlys

Nederste linselys: halogen grøftelys

 

Kombinasjonen av desse to på våt svart asfalt om natta er ganske bra.

 

EDIT: Kontakten på S4 lyktene for nær/fjernlys er og lik den på orginale A100 lyktene. Men har hørt at det skal vera noken S4 lykter med ein stor kontakt for både grøftelys og fjern/nærlys. Då vil ikkje dei orginale A100 ledningane passa. Men har bare hørt detta så er ikkje sikker på det sista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Tilater meg selv å legge inn noen bilder av Audi S6en til fatters....

Sitter en 2,2T Audi femmer på 230hk og 350nm(380nm med elektronisk overboost) i den..

Bilen ble kjøpt ny i norge, har hatt 3eiere, derav den første ikke hadde råd til å eie den, den andre mistet lappen etter et par uker og den tredje stellet veldig godt med den.

Har bare gått rundt 93.000 (bildet er fra når han kjøpte den), som er ganske bra for en S6 personbil fra 1996;)

Fattern er sånn at han vil ha den mest mulig orginal, så felgene som fulgte med (BBS som er på noen av bildene) blei fjernet og fabrikkfelgene til S6(Avus) blei kjøpt inn, bilen var også chippet til 270hk og 420nm, (TS-racing) men siden han ville ha den orginal tok han den vekk (han har faktisk hatt noen tvil i senere tid, hehe)..Bilder:

 

Flott S6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Kontakten til grøftelysa på S4 lyktene er akkurat dei samme som på dei tåkelysa nede i fangeren ...

 

Kjekt å vite :)

 

Ja, har jo ikke bruk for begge lyktene på samtidig.. ikke er det lov heller.

Grøftelyktene i fangeren må jo være en spøk. Dem lyser jo knapt to meter framfor bilen.. Men bilen får et mye tøffere preg med dem ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REVlimit: Nydelig S4.

Hvordan felger er det du har?

 

Takk takk.

Felgene har nok desverre gått ut av produksjon for ca. 10 år siden. Har sittet på bilen siden 1994 (er tidsriktige til bilen ihvertfall). Er MTM som førte de tidlig på 90-tallet. Antera som har laget de. Lakkerte de om i fjor i den fargen som er på de nå. Er forresten 8,5x18 ET35.

4 ringer, 5 høl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HusebyRS: er faren din heilt frisk? :op: gjer ting feil jo :D

 

hehe, tja, man kan jo lure..men han har den oppfatningen at man styler og trimmer biler som trenger det, men har man er rå bil, er det meningen at den skal være sånn den er...

Bilen har vært drømmebilen hans siden den kom ut på midten av 90tallet, så når han først får tak i den så skal den vell være sånn som den så ut da;)

Desutten var dette et så fint eksemplar av S6, så han lot være å "ødelegge" den med alt mulig styling osv..eneste modifikasjonen som er på den nå er at den er senket mer enn orginalt

Men,men..ikke døm han, han er jo tross alt i den "eldre genrasjonen":p

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår