Gå til innhold

Alt mulig om Lexus IS

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TTE senkesett får du bestilt til alle Toyotaforhandlere. Senker 30mm...

Min var allerede påmontert senkesettet da jeg kjøpte den, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Den har iallefall komfor ennå.

 

Om navi i IS'n. Har du gamlere IS enn 2003, virker ikke navi i Norge.

Grunnen til dette er at det ikke ble laget kart over Norge som støttet det gamle cd-baserte navisystemet.

I 2003 eller 4(husker ikke helt) kom DVD baserte systemet med fult kart og greier:)

Triste greier for jeg har cd-baserte dritten....

 

Men det er håp, for du får kjøpt en boks som du kobler rett på navi enheten bak i bagasjerommet. Den har 3eller4 video innganger så en får kobblet dvd spiller og playstation på + 4 utganger til ekstern skjerm(samtidig som den integrerte skjermen i dash virker)

Og navi fungerer som vanlig hvis du har tenkt deg utenlands:)

 

http://www.lextasy.com

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
hei nicoloco, du som er mer erfaren en meg når det gjelder lexus. Er det noen forskjell på grillen på en 2000 og en 2001 mod? Får høre at en grill til en 2001 ikke vil passe på en 2000 men får ikke det til og stemme. Vet du?

 

 

Skal passe den. IS fikk ikke facelift utvendig før 2002, men da var det bare frontlyktene som de fjernet det orange blinklysglasset i:)

Alle IS200 deler går uansett årsmodell mener jeg.

Største forskjellene mellom årene skjer inne i kupèen...

 

Hørt at IS300 lepper ikke vil passe IS200 grunnet større frontfanger, men ingen som har bekreftet dette ennå. Ser ikke forskjell på bilder da men...

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal passe den. IS fikk ikke facelift utvendig før 2002, men da var det bare frontlyktene som de fjernet det orange blinklysglasset i:)

Alle IS200 deler går uansett årsmodell mener jeg.

Største forskjellene mellom årene skjer inne i kupèen...

 

Hørt at IS300 lepper ikke vil passe IS200 grunnet større frontfanger, men ingen som har bekreftet dette ennå. Ser ikke forskjell på bilder da men...

 

Akkorat, litt rart da. Jeg ser ingen forskjell, men stemmer jo som du sier. Er mest i kupe'en de gjør forandringer. Har sett meg ut noen griller på ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-05-Lexus-IS300-IS-300-Altezza-Front-Grill-02-03-04_W0QQitemZ250089824445QQihZ015QQcategoryZ33645QQrdZ1QQcmdZViewItem..

 

Tror du denne vil passe på bilen? Jeg tror det. Er helt sjokkert over de prisforskjellene der og her i landet.

Har du noen tips for hva slags eksospotte man kan sette inn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen ligger i om det er en Europeisk eller Amerikansk modell. De amerikanse modellene har tilpassede fangere som tilsvarer amerikansk standard. Du kan, med andre ord, ikke kjøpe bodykits fra USA til din Lexus! :(

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har bilder av original IS og IS med TTE senk, evt bilde av original IS med en som er senket 30 mm ved siden av så det kan sammenlignes?

 

Jeg skal ha justérbart (30-60 mm), men siden det koster flesk er jeg litt lysten på å kjøpe noe midlertidig. 2900,- er en grei pris for noe midlertidig, så å kjøpe TTE settet ble plutselig litt interessant.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår