Gå til innhold

Alt mulig om Lexus IS

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Hei nicoloco. Tusen takk for svar:).. Skal prøve det, har en handsfreekonsol som er festet til spilleren som jeg vil ha bort. Okej så den har ikke utganger:(, nejda lurte for jeg vil sette inn 2 stk 13" suber. Anlegget ellers i bilen er jo helt genialt til å være orginalt.. Tror jeg skal bytte ut spilleren med ett sett jeg fant i usa. Mp3 og skjerm alt integrert som det er nå.

 

Er en 2000 mod, kjøpte den i oslo i oktober:)..

 

Hva slags modell har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan for noen råe biler.. min orginale Lexus kan jo ikke sammenlignes.. Noen her såm vet om di orginale spillerne har signalutganger og hvordan man faktisk får ut spilleren? Setter veldig stor pris på svar..

 

Jeg har en step-by-step bildeguide til hvordan spilleren tas ut. Send PM om du trenger :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Men jeg fant ut av hvordan jeg fikk den ut. Var ganske lett. Har du gjort noe med din bil du?:)..

 

Foreløpig er ingenting gjort. Overtok den først 10 des i fjor, så jeg har ikke hatt den så lenge. Uansett har jeg ikke voldsomt store planer for bilen, annet enn justerbart senkesett, en liten hekkspoiler, evt. jdm baklykter og nye felger. Noe annet vil jeg ikke gjøre i nærmeste fremtid, hvertfall :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er ingenting gjort. Overtok den først 10 des i fjor, så jeg har ikke hatt den så lenge. Uansett har jeg ikke voldsomt store planer for bilen, annet enn justerbart senkesett, en liten hekkspoiler, evt. jdm baklykter og nye felger. Noe annet vil jeg ikke gjøre i nærmeste fremtid, hvertfall :)

 

akkourat, fornøyd med bilen du? Overtok min i oktober, må være den beste bilen jeg noen gang har kjørt:).. Har vurdert senkesett på bilen men jeg er redd for at mye av kjørekomforen forsvinner da, vet du noe om det? Blir og bytte ut spilleren og få dvd og skjerm i bilen, tror det blir veldig bra:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkourat, fornøyd med bilen du? Overtok min i oktober, må være den beste bilen jeg noen gang har kjørt:).. Har vurdert senkesett på bilen men jeg er redd for at mye av kjørekomforen forsvinner da, vet du noe om det? Blir og bytte ut spilleren og få dvd og skjerm i bilen, tror det blir veldig bra:)..

 

Jeg er svært fornøyd. Som deg, så er det den deiligste bilen jeg har kjørt :)

 

Når det gjelder senkesett er jeg like skeptisk som deg, men det er også derfor jeg vil finne et justérbart senkesett, så kan jeg kanskje få tilbake litt av komforten når jeg skal på langtur, om jeg vil det.

 

Har planer om å bytte ut spiller i bilen min óg, men da blir det kun mp3 og evt dab, ikke dvd og skjerm.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg senket min litt...40/40 tror jeg det var...syns det ble bedre jeg da med litt stivere bil...men senket ikke nok da syntes jeg...men en god del lavere en org vil jeg tro...var ett 20/20 på min fra før så hvor stor forskjell fra org vet jeg ikke helt...men kan anbefale det jeg ihvertfall...cobra sett fra bs-bildeler...bare ett billig sett...litt over 2000 kr...slipper demper bytte...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifta stabilisatorstagene til TTe sine, de tilførte bilen en MASSIV forbedring i form av stabilitet og stivhet. Jeg har bare TTE sine senkefjærer men de gjør bilen litt lavere og mye penere. Ingenting er så stygt som en IS i original høyde, spør du meg! :)

 

Lexus IS 200 er god bil det! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er fælt høye og...hehe...slapp ned min 70 bak og 80 foran engang...DET ble tøft det...ble samme stuket som på mrsiingh sin...helt sinnsykt rett og slett...men så knakk ene fjæra før vi ble ferdige...hehe

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en tåre eller 3 i øyekroken når jeg leser om lexus!

måtte vist selge pga. at NOEN (min frue) begynte og snakke om etablering...da var det ikke plass til bil lenger...

Så det var noe om senking, få det så lavt som mulig!

How low can you go!!:thumb

Hadde bilstein justerbart på min,helt i bakken selvfølgelig og 8,5 19 felger.

Spørs jo hvilken stil mam er ute etter, men lavt og store hjul kler lexus uansett!:eddie

 

¨Syns jeg da....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært fornøyd. Som deg, så er det den deiligste bilen jeg har kjørt :)

 

Når det gjelder senkesett er jeg like skeptisk som deg, men det er også derfor jeg vil finne et justérbart senkesett, så kan jeg kanskje få tilbake litt av komforten når jeg skal på langtur, om jeg vil det.

 

Har planer om å bytte ut spiller i bilen min óg, men da blir det kun mp3 og evt dab, ikke dvd og skjerm.

 

høres jo veldig bra ut.. Jeg ble forelsket i den med en gang jeg satte meg inn i den første gangen.. justertbart senkesett går jo, men det dumme er jo at di koster litt:(.. Jeg fant ut av når jeg først har en så ny bil så koster jeg like greit på den det jeg vil ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifta stabilisatorstagene til TTe sine, de tilførte bilen en MASSIV forbedring i form av stabilitet og stivhet. Jeg har bare TTE sine senkefjærer men de gjør bilen litt lavere og mye penere. Ingenting er så stygt som en IS i original høyde, spør du meg! :)

 

Lexus IS 200 er god bil det! :)

 

Har lest en god del om TTE sine produkter, merket du noe forskjell på kjørekomforen etter du senket den og byttet stabilisatorstagene?

klart bilen blir jo penere etter di senkes litt ja, min er orgianl høyde og ska innrømme den er høy bake men har vendt meg til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sa, stagene tilførte bilen stivhet og stabilitet. Senkefjærene vil jeg påstå at du knapt merker, men stagene derimot gjør underverker. Du mister noe av comforten, så dersom du ikke MÅ ha bilen stiv så trenger du absolutt bare fjærer.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sa, stagene tilførte bilen stivhet og stabilitet. Senkefjærene vil jeg påstå at du knapt merker, men stagene derimot gjør underverker. Du mister noe av comforten, så dersom du ikke MÅ ha bilen stiv så trenger du absolutt bare fjærer.

 

okej, har du noen link på hvor jeg kan finne di TTE senkesettene? har lett en stund nå og finner ikke så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår