Gå til innhold

Bilder av MAN Trucks

Ranger emnet


lamo88

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man er blitt den beste bilen på markedet mener jeg. Ihvertfall ettersom alle sjåførene jeg har hørt på i det siste. Synes TGX'en er dritfet, kommer til å synke på interessen hos scania nå..

 

hva synes folk om kjørekomforten scania vs man? ikke ta opp de gamle girkasse sakene som har vært, for de ble forbedret i 2006

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er blitt den beste bilen på markedet mener jeg. Ihvertfall ettersom alle sjåførene jeg har hørt på i det siste. Synes TGX'en er dritfet, kommer til å synke på interessen hos scania nå..

 

hva synes folk om kjørekomforten scania vs man? ikke ta opp de gamle girkasse sakene som har vært, for de ble forbedret i 2006

 

kan vel ikke være noe bedre enn og kjøre på luft ! de nye speilene har blant annent minsket vindstøy med 25 % ! og alle de som har kjørt demo v8rn på jobben skryter av hvor utrolig go den er og kjøre... har personlig bare kjørt den ut og inn av verkstedet så kan vel ikke uttale meg... blir finfint med bmw 7 serie navi og anlegg med subber ! pluss det nye interiøret ser jo ut som er tatt rett ut fra en pers bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har blitt en del bedre en tga ja, det mener vertfall de som kjører det! Men det som er mest merkelig med man, er at de ikkje leverer noe utvalg i brytere til de nye bilene. Her bruker vi altså scania brytere til svinglås, boggiløft, dragforlenger osv (tralle)

c4vtrcoupe du er mekaniker på man? hvor? Er i stavanger eg.

 

25092007053.jpg

09012008113-1.jpg

01022008121.jpg

og en tga til å sammenligne med

24092007052.jpg

 

Må bare sei at stereoet i tgx er MEGET bra!!!!

 

Magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt en del bedre en tga ja, det mener vertfall de som kjører det! Men det som er mest merkelig med man, er at de ikkje leverer noe utvalg i brytere til de nye bilene. Her bruker vi altså scania brytere til svinglås, boggiløft, dragforlenger osv (tralle)

c4vtrcoupe du er mekaniker på man? hvor? Er i stavanger eg.

 

25092007053.jpg

09012008113-1.jpg

01022008121.jpg

og en tga til å sammenligne med

24092007052.jpg

 

Må bare sei at stereoet i tgx er MEGET bra!!!!

 

Magnus

 

nope jeg jobber på skade avdelingen i oslo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår