Gå til innhold

Treff på døgnet (Tønsberg) i kveld??

Ranger emnet


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som kan gi en god beskrivelse på hvor døgnet ligger når man kommer inn i Tønsberg? Ta gjerne utgangspunkt fra første shellstasjon etter at man tar til høyre i rundkjøringen i det man kommer inn i byen fra Sandefjord sida. Shell stasjonen jeg tenker på ligger vel ca. tvers av gamle Bravida, dersom dette sier noen noe.

 

Uansett, dersom det er oppmøte i morgen, kommer vi fire biler fra Larvik på besøk, for å sjekke om dette er noe tess i forhold til våre kjente lekerunder..

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi en god beskrivelse på hvor døgnet ligger når man kommer inn i Tønsberg? Ta gjerne utgangspunkt fra første shellstasjon etter at man tar til høyre i rundkjøringen i det man kommer inn i byen fra Sandefjord sida. Shell stasjonen jeg tenker på ligger vel ca. tvers av gamle Bravida, dersom dette sier noen noe.

 

Uansett, dersom det er oppmøte i morgen, kommer vi fire biler fra Larvik på besøk, for å sjekke om dette er noe tess i forhold til våre kjente lekerunder..

Ja, den shell-stasjonen er vel døgnet tenker jeg... ;) Skal se om ikke jeg oxo drar ut camaroen i kveld.

Vet ikke hvordan det er med Onkel T og guttungen? Er ikke så mye ordentlig bil der... Mye pastikk og strikk... Og ikke minst "grevlinger"

Det er da noe god bil her i byen...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men mange ganger jeg driver og kjører rundt i tønsberg så får

jeg følesen på jeg er det eneste rånern i byen??, synnes det var drit bra der i fjord sommer, håper det løsner seg til våren igjen! synnes det var så mye

mer liv rundt gatene før en det det er :(

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår