Gå til innhold

post bilder av din B4 her :)

Ranger emnet


Audi RS80

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

 

Ja, det jeg ville fram til.

40/40 så blir den lavere bak.

Har quattro og, derfor var litt nyskjerrig på hvordan det ble med bare fjører. Før man eventuelt bestilte noe.

 

Altså, tro meg, jeg har tenkt på dette.

Men når jeg kun senker 40/40, så er dette med tanke på at dette skal være praktisk.

Med 60/40 vil fronten komme 2cm lavere ned og sjangsen for å subbe i bakken vil være mer tilstede.

 

At bilen er lavere bak en foran, gjør meg ingenting, da jeg liker at rompa ligger litt nedpå.

Pluss at jeg har quattro og har fortsatt tenkt til å komme meg igjennom snøen:)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, tro meg, jeg har tenkt på dette.

Men når jeg kun senker 40/40, så er dette med tanke på at dette skal være praktisk.

Med 60/40 vil fronten komme 2cm lavere ned og sjangsen for å subbe i bakken vil være mer tilstede.

 

At bilen er lavere bak en foran, gjør meg ingenting, da jeg liker at rompa ligger litt nedpå.

Pluss at jeg har quattro og har fortsatt tenkt til å komme meg igjennom snøen:)

 

Hehe, 60/40 er ikke så mye på audi, tro meg! Senka min 60/40 og kan fortsatt kjøre i 50 over fartsdomper uten å ta borti ;) så vinter og sånt med 60/40 blir ingen problem :P

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, 60/40 er ikke så mye på audi, tro meg! Senka min 60/40 og kan fortsatt kjøre i 50 over fartsdomper uten å ta borti ;) så vinter og sånt med 60/40 blir ingen problem :P

 

Uansett, så skal den nok ikke så langt ned som 6 cm foran;)

Skal beholde litt høyde.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår