DiNGo Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg har samlet noen bilder og sammenlignet Chevrolet og Honda fra 70 og oppover. Før kunne man faktisk ikke sammenligne disse bilene i det hele tatt. jeg har tatt Chevrolet Monte Carlo, og Honda Civic som eksempler. Se nøye på de to nederste.. Det er skremmende likt, og jeg ser en mørk fremtid i møte for nye amcar modeller. Snart er ingenting spesielt.. Alt blir likt. No more real musclecars. Hva har skjedd?? Internasjonal business my ass.. Og fornuft, screw it! Tidene var bedre før, dermed basta. DETTE er grunnen til at jeg er glad for at Pontiac og Chevrolet stoppa F-body produksjonen. De hadde nok fått et kjipt design med fire dører og barnesete og uten :ass: Men retromodellen Camaro er jo tøff.. Et skritt i riktig retning. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Tidene var bedre før ja! Punktum! Ikke noe å si på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 monte carslow! hehe:P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 jeg er glad for at Pontiac og Chevrolet stoppa F-body produksjonen. :asshole: :ass: :ass: :ass: :ass: Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hehe. Jeg er glad fordi jeg elsker F-body! Jeg elsker hele historien til F-body, men hadde det fortsatt å produsere så hadde de sikkert fucka til designet slik de gjør med omtrent alle biler nå. Camaro retro concept er jo egentlig ikke noen 5th gen Camaro. Det er en retro produksjon, som ikke ligner den siste 4 gen, men isteden den første generasjonen. Long live the F legend :D Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Den legenden er ikke død, GM har gått ut med at Camaroen kommer i 2009. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Firebirden kommer garantert og. Det rumler i firebird kretsene om at den kommer. Å lansere Camaroen uten Firebirden blir som en brødskive uten pålegg. Det smaker dritt! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg